تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۳۲۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار شوشتر تا 9 روز آینده معرفی می شود
رئیس شورای شهر شوشتر گفت: شهرداری شوشتر نیاز به معرفی شهردار دارد که ما سعی می کنیم تا 9 روز آینده شهردار را انتخاب و معرفی کنیم.

نظر حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در شوشتر اظهار داشت: تا چند روز آینده مذاکرات و گفتگوهای اعضای شورای شهر شوشتر نهایی و گزینه مورد توافق آنها برای انتخاب به عنوان شهردار معرفی می شود.
وی افزود: ساخت و سازهای غیر مجاز مشکل اصلی در میدان صاحب الزمان به شمار می رود که با همت کمیسیون ماده 100 دستور تخریب اماکنی که به صورت غیرمجاز ساخته شده اند صادر شده که خوشبختانه این اقدام صورت گرفت و ما امیدواریم که این هماهنگی ها ادامه یابد تا کسی اقدام به ساخت و ساز غیرقانونی در این منطقه نکند.

حسین زاده ادامه داد: مطالبات شهرداری که حدود هشت میلیارد تومان است باید وصول شود که از این رقم بیش از سه میلیارد تومان از کشت و صنعت کارون بوده و باید از طریق اداره دارایی پیگیری شود.

وی تصریح کرد: در مورد مسئله پل شطیط که تبدیل به دغدغه اصلی مردم شوشتر شده باید طرح اولیه رمپ پل به سوی بنه مهدی اجرا شود تا از سوانح جاده ای در این قسمت جلوگیری شود.

رئیس شورای شهر شوشتر عنوان کرد: پل شطیط شوشتراز سمت فرهنگ شهر به طور یک طرفه بازگشایی می شود تا موقعی که رمپ پل به صورت کامل تکمیل شود. 
:
:
:
آخرین اخبار