تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۳۲۰۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فولاد‌: براي قهرماني نااميد نيستيم
حسين ابن‌قاسم اظهار‌کرد: مقابل فجر بازي خوبي انجام داديم و به دليل اين‌که چمن شيراز مصنوعي است از قبل پيش‌بيني مي‌کرديم که بازي سختي پيش‌رو داشته باشيم. ما در اين بازي در واقع داشتيم روي يک موکت سبز بازي مي‌کرديم!

وي ادامه‌داد: بازيکنان‌ ما روي زمين فجر در کنترل توپ مشکل داشتند ولي با اين وجود خيلي خوب توانستند 10نفره، يک نيمه را پشت سر بگذارند و يک امتياز کسب کنند.

سرپرست تيم فوتبال فولاد‌خوزستان اضافه‌کرد: فرقي نمي‌کند تيمي که روي آ‌ن زمين بازي مي‌کند ميهمان يا ميزبان باشد؛ زمين فجر استاندارد نيست و اين کاملا مشخص بود.

وي افزود: به غير از زمين، سرويس بهداشتي ورزشگاه هم مناسب نبود و براي تيمي که پس از يک نيمه بازي قصد دارد ظرف 15 دقيقه به زمين برمي‌گردد، فقط يک دوش‌، يک توالت فرنگي و يک توالت معمولي وجود داشت و تيم بايد در اين شرايط بعد از 15 دقيقه به زمين برگردد و اگر هم تاخير کند از آن پول مي‌گيرند و آن را جريمه مي‌کنند.

اين‌قاسم در ادامه با اشاره به زمين تختي و غدير اهواز گفت: ما بارها در اين خصوص صحبت کرده‌ايم؛ زمين‌هاي هيچ يک از ورزشگاه‌هاي تختي و غدير اهواز وضعيت خوبي براي بازي ندارند. در زمين اختصاصي خودمان هم که نمي‌توانيم بازي کنيم چرا که در زميني که تمرين مي‌شود، نمي‌توان ديداري برگزار کرد.

وي با بيان اين‌که کادر فني به بازيکنان تيم 10 روز استراحت داده است، عنوان‌کرد: تا پنج فروردين‌ماه بازيکنان استراحت مي‌کنند و پس از آن مجدادا تمرينات خود را آغاز مي‌کنند و ممکن است با نظر کادر فني تيم، يک بازي تدارکاتي هم برگزار کنيم.

سرپرست تيم فوتبال فولاد‌خوزستان ادامه‌داد: ما در آينده بايد با تيم‌هاي تراکتورسازي و استقلال بازي کنيم. به نظر من بازي با اين دو تيم براي ما راحت‌تر از بازي با تيم‌هاي پايين جدول است؛ به دليل اين‌که تيم‌هاي قعر جدول چيزي براي از دست دادن، ندارند و انتحاري بازي مي‌کنند و اين کار را کمي براي ما سخت مي‌کند.

مرجع / ایسنا
برچسب ها: فولاد‌خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار