تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۳۲۱۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
9 بازيکن تيم ملي امروز وارد امارات شدند

از ميان 23 بازيکن دعوت شده به اردوي تيم ملي در امارت و ديدار مقابل کويت، 9 بازيکن و اعضاي کادر فني صبح امروز و ساعت 10:50 صبح، تهران را به مقصد امارات ترک کردند و ساعت 15 بعدازظهر امروز به دبي رسيده و پس از ورود به باشگاه ايرانيان که هتل محل اقامت تيم ملي است و صرف ناهار ، براي استراحت به اتاقهاي خود رفته و اولين تمرين خود را عصر امروز در زمين چمن باشگاه ايرانيان انجام خواهند داد.

9 بازيکني که امروز وارد امارات شدند، عبارتند از : رحمان احمدي، حسين ماهيني، شجاع خليل زاده، آندرانيک تيموريان، مهرداد پولادي، مهرداد اولادي، قاسم حدادي فر، سيد جلال حسيني و سيد جلال رافخايي. بازيکنان دعوت شده اي که امروز در ليگ برتر بازي داشتندد، فردا سه شنبه عازم امارات خواهند شد و بازيکنان لژيونر هم در روزهاي آينده و مطابق با برنامه زمانبندي اش اعلام خواهد شد، به اردوي تيم ملي ملحق مي شود. همچنين فردا بازيکنان استقلال و سپاهان که به تيم ملي دعوت شده اند به دبي خواهند آمد.

تيم ملي فوتبال ايران که براي برپايي اردويي آماده سازي راهي امارات شده است، روز 6 فروردين ماه سال آينده در مرحله مقدماتي جام ملت هاي آسيا در کويت به مصاف تيم ملي ايران کشور خواهد رفت.

برچسب ها: اردوی تیم ملی
:
:
:
آخرین اخبار