تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۲:۲۴
کد خبر: ۳۲۱۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احداث خطوط شبکه و تصفیه خانه فاضلاب مسجدسلیمان

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای استان خوزستان از احداث 220 کلیومتر خطوط شبکه و تصفیه خانه فاضلاب ظرف مدت سه تا چهار سال در مسجدسلیمان خبر داد.

محمدعلی صنیعی‌نژاد اظهار کرد: با پیگیری‌های به‌عمل آمده و حمایت استاندار خوزستان طرح فاضلاب مسجدسلیمان در راستای تحقق خواسته مردم این شهرستان تصویب شد که از محل منابع ملی استانی شده و با کمک مشارکت‌های مردمی اجرا خواهد شد.

وی هدف از اجرای این طرح را جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب، پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی در منطقه و ساماندهی و جلوگیری از ورود فاضلاب به سطح معابر شهری و آب‌های زیرزمینی عنوان کرد و افزود: در این طرح 220 کیلومتر خطوط شبکه و دو تصفیه خانه فاضلاب در دو سمت شهر پیش بینی شده که با توجه به شرایط توپوگرافی شهر مسجدسلیمان ظرف مدت سه تا چهار سال احداث خواهند شد. 

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای استان خوزستان خاطرنشان کرد: امروز فاز اول این طرح به طول 13.5 کیلومتر و اعتبار 21 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد که طبق برنامه زمان بندی شده ظرف مدت 9 ماه در مناطق پنج بنگله، سرکوره‌ها، مال شنبه، پشت باشگاه مرکزی و دره اشکفت اجرا می‌شود.

وی آغاز عملیات اجرایی این طرح را به‌عنوان هدیه شرکت آبفا استان به مردم مسجدسلیمان عنوان کرد و گفت: همکاری و همیاری مردم و مسئولان اجرایی شهرستان در اجرای بهتر کمی و کیفی این طرح بزرگ زیست محیطی نقش به‌سزایی دارد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار