تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۱
کد خبر: ۳۲۲۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خلعتبري و کريمي ديدار با کويت را از دست دادند
دکتر خانلري با اشاره به مصدوميت محمدرضا خلعتبري و يعقوب کريمي تاکيد کرد که اين دو بازيکن شرايط لازم براي قرار گرفتن در ترکيب تيم ملي فوتبال جهت ديدار با کويت را ندارند. 

پزشک تيم ملي فوتبال با اشاره به مصدوميت بازيکنان اين تيم گفت: يعقوب کريمي و محمدرضا خلعتبري دو بازيکن تيم ملي در آخرين بازي‌شان در ليگ برتر، دچار مشکل شدند و به جهت اينکه تيم ملي زودتر از اتمام آخرين مسابقات هفته سي‌ام به امارات آمده بود، امکان انجام ارزيابي برروي بازيکنان امکان پذير نبود.

وي افزود: به همين دليل پس از آمدن آنها به اردوي تيم ملي، وضعيت‌شان را به صورت کامل و با انجام آزمايشات مختلف در هتل و در بيمارستان ايرانيان دوبي مورد بررسي قرار داديم و متوجه شديم که مشکل محمدرضا خلعتبري، کشيدگي عضله چهارسرران است و به جهت اينکه سلامت بازيکنان اصلي‌ترين خواسته ماست، ترجيح داديم از خلعتبري در تمرينات استفاده نکنيم تا اين بازيکن استراحت کند. خلعتبري بايد طي سه هفته آينده تمرنيات محمدودي داشته باشد و قطعا به بازي مقابل کويت نخواهد رسيد.

خانلري تاکيد کرد: يعقوب کريمي هم در بازي مقابل استقلال ضربه شديدي به سينه‌اش وارد شده و از اين جهت دچار کوفتگي شديد استخوان جناق سينه شده و کريمي هم بايد به خاطر درد زياد و مسايل ناشي از اين کوفتگي استراحت کند. به همين دليل ترجيح داديم اصلا تمرين نکند.

و در مورد شرايط ديگر بازيکنان اظهارداشت: ساير بازيکنان در شرايط خوبي هستند و مشکل برخي از آنها جزئي است اما در کل براي ديدار مقابل کويت آماده خواهند بود.

پزشک تيم ملي ضمن تبريک سال نو گفت: سال نو را به همه تبريک مي‌گويم و اميدوارم سال 92، سال موفقيت و بخصوص سلامت براي همه آنها باشد و از طرف ديگر آرزوي سالي پر از موفقيت براي فوتبال کشورمان دارم .

دکتر خانلري در پايان گفت: فوتبال حرفه‌اي شده است و آرام آرام علم پزشکي ورزشي در حال ورود به ورزش و به خصوص فوتبال است و فوتباليست‌ها براي مشکلات‌شان و يا مهم‌تر از آن براي پيشگيري از بروز مشکل براي خود از مراجع معتبر و تخصصي پزشکي - ورزشي کمک گرفته و زندگي حرفه‌اي خود را جدي‌تر بگيرند و مطمئنا داشتن تفکر و زندگي علمي و ورود اين مسايل به زندگي آنها، آينده ورزشي آنها را ضمانت خواهد کرد.

:
:
:
آخرین اخبار