تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۳۲۴۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ديگر نمي‌توانم به فعاليتم در نفت‌آبادان ادامه‌دهم
 مدير رسانه‌اي تيم فوتبال نفت آبادان با اعلام خبر استعفايش گفت: ديگر نمي‌توانم به فعاليتم در نفت آبادان ادامه دهم و از سمت خودم کناره‌گيري مي‌کنم.
 
 امين جوکار گفت: حدود 4 ماه گذشته 2 بار از سمت خود به عنوان مدير رسانه‌اي تيم فوتبال نفت آبادان استعفاء کردم. بار اول اين موضوع را به مدير روابط عمومي باشگاه اعلام کردم و حدود 10 روز پيش در تماسي که با مديرعامل باشگاه آقاي گودرزي داشتم، استعفايم را به ايشان اعلام کردم که هر 2 بار اين موضوع با مخالفت او روبرو شد.
 
وي افزود: ديروز سر تمرين صنعت نفت رفتم و با آقاي سعيد سلامات سرمربي جديد نفت که فردي با اخلاق است خداحافظي کردم و با عذرخواهي از ايشان اعلام کردم شرايطي وجود دارد که نمي‌توانم ديگر با باشگاه همکاري کنم.
 
جوکار در مورد دلايل استعفايش، تاکيد کرد:  برخي مانع از کارم مي‌شدند و برايم مشکل ايجاد مي‌کردند. حدود سه ماه درگير گرفتن ID کارت از سازمان ليگ براي حضور در ورزشگاه بودم. آنقدر اين موضوع را پيگيري کردم که  برخي به من اعلام کردند و متوجه شدم عده‌اي نمي‌خواستند که اين کارت را تهيه کنم. براي اولين بار سر سفره هفت‌سين کساني که برايم مشکلاتي ايجاد کرده بودند را نفرين کردم.
 
وي در پاسخ به اين سوال که آيا مديران نفت آبادان نمي‌خواستند او ID کارت بگيرد، گفت: نمي‌دانم چه کسي چنين قصدي داشته؛ اما آقاي گودرزي و قبل از ايشان صالحي با من همکاري خوبي داشتند. در کل افرادي که به من و خانواده‌ام استرس وارد کرده‌اند اميدوارم اين استرس به خودشان بازگردد. قرارداد من با نفت آبادان دو ماه ديگر باقي مانده بود و حقوقم را به صورت ماهيانه دريافت مي‌کردم. شايد از لحاظ مالي متضرر شدم؛ اما چون مي‌ديدم نمي‌توانم کار رسانه‌اي انجام دهم و براي تيم مثمرثمر باشم تصميم گرفتم استعفاء کنم و اعتقاد دارم پولي که براي آن زحمت نکشيده باشم از گلوي خانواده‌ام پايين نمي‌رود.
 
وي در مورد اينکه آيا استعفاي کتبي نيز داده است، عنوان کرد: هنوز اين کار را نکردم و اميدوارم کار به آنجا نکشد. من استعفايم را همين جا اعلام کردم و ديگر فکر نمي‌کنم کناره‌گيري‌ام نياز به نامه کتبي داشته باشد. ديگر به سمت خودم با اين شرايط باز نمي‌گردم. در نفت آبادان نه بازيکن گرفتم و نه در ترکيب تيم بازي مي‌کردم و در مهره‌چيني نقشي نداشتم؛ اما به اندازه خودم در نتايج تيم سهيم هستم و به دليل اين عملکرد از هواداران نفت آبادان عذرخواهي مي‌کنم. کاري که خيلي‌ها انجام ندادند.
 
 

:
:
:
آخرین اخبار