تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۳۲۴۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هنوز روي کاغذ شانس بقا در ليگ برتر را داريم
مديرعامل باشگاه نفت آبادان گفت: برکناري علي فيروزي و جايگزين شدن سعيد سلامات به عنوان سرمريي جديد تيم با موافقت اکثراعضاي هيات مديره باشگاه صورت گرفت.

 ناصر گودرزي  افزود: با توجه به اين که چهار بازي تا پايان فصل داشتيم و نمي خواستيم ازمربي غيربومي استفاده کنيم به اين جمع بندي رسيديم که مربي اي از مجموعه خودمان انتخاب کنيم و درنهايت سلامات را به عنوان سرمربي تيم انتخاب کرديم.

وي اظهار کرد:سلامات مربي کارداني است و از وي خواستيم که در اين شرايط که تيم در انتهاي جدول قرار دارد و در شرايط خوبي به سر نمي برد هدايت تيم نفت را بر عهده بگيرد.

مديرعامل صنعت نفت خاطرنشان کرد: به هر حال تصميمات لازم الاجرا است و هر تصميمي که گرفته شد، به صلاح باشگاه مي باشد.

وي افزود: تشخيص بر اين بودکه فيروزي نمي تواند به ما کمک کند و در اين شرايط ديگر به صلاح نبود که وي سرمربي تيم باشد و البته جا دارد از تلاش کادر فني گذشته و علي فيروزي هم تشکر کنم.

گودرزي گفت: هنوز روي کاغذ شانس داريم اما کار سختي است، ما اين تغييرات را داديم تا چه سال آينده تيم در ليگ برتر باشد و چه در ليگ دسته يک، زمان را براي کار کردن از دست ندهيم.

وي تصريح کرد: اين تغييرات داده شد تا براي سال آينده برنامه ريزي کنيم و اگر به ليگ يک سقوط کرديم با اقتدار بازي کرده و سريع به ليگ برتر بازگرديم و اگر هم شرايط مهيا شد و در ليگ برتر مانديم، يک تيم خوب و در خور نام صنعت نفت آبادان و مردم اين شهر ببنديم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار