تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۳۲۶۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست نفت‌مسجدسليمان:
براي صعود به ليگ‌ برتر هم‌ قسم شده‌ايم
سرپرست تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: همه اعضاي تيم براي صعود به ليگ برتر همدل و هم‌قسم شده‌اند.
 
حسين فرجي اظهاركرد: كادر فني تا سوم فروردين‌ماه به اعضاي تيم استراحت داده بود و بازيكنان از چهارم فروردين ماه مجددا تمرينات‌شان را زير نظر مربيان تيم آغاز كردند.
 
وي ادامه‌داد: تمرينات بازيكنان صبح و بعد از ظهر هر روز پيگيري خواهد شد تا بتوانند با آمادگي بيشتري به مصاف حريفان خود بروند.
 
سرپرست تيم فوتبال نفت مسجدسليمان اضافه‌كرد: ما در اين ايام كه ليگ تعطيل بود، به دليل اين‌كه ممكن بود بازيكني دچار مصدوميت شود و در اين شرايط حساس آن را از دست بدهيم، ديدار تداركاتي برگزار نكرديم.
 
وي افزود: بازيكنان‌ از شرايط خوبي برخوردار هستند و همه همدل و هم‌قسم شده‌اند تا با پيروزي در بازي‌هاي پيش‌رو و كسب امتيازات لازم، به پلي‌آف و بعد از آن به ليگ برتر صعود كنيم.
 
فرجي با اشاره به اين‌كه نفت در آينده بايد در خانه پذيراي اتكا گرگان باشد، گفت: اتكا تيم خوب و دونده‌اي است كه به سختي امتياز از دست مي‌دهد و در اين ديدار هم به دنبال امتياز است ولي ما نيز در خانه بازي مي‌كنيم و كمتر تيمي توانسته در مسجدسليمان از ما امتياز بگيرد.
 
وي ادامه‌داد: ما در اين بازي به غير از يعقوب سلحشور كه به دليل محروميت نمي‌تواند بازي كند، تمام بازيكنان‌مان را در اختيار خواهيم داشت و اميدوارم با حمايت هواداران‌مان بتوانيم در اين ديدار پيروز شويم.
 
تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در هفته بيست و چهارم ليگ يك فوتبال كشور (ليگ آزادگان) از ساعت 16 و 15 دقيقه روز شنبه (دهم فروردين‌ماه) ميزبان اتكا گرگان است. تیم نفت مسجدسليمان اکنون با 39 امتیاز در مکان چهارم گروه الف قرار دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار