تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۳۲۶۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دعوت نماینده آبادان از مسئولان

ازدید از سرزمین‌های نور این ارزش را دارد که مسولان به اینجا بیایند و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را از نزدیک ملاحظه کنند زیرا مردم مسئولان را از خود می‌دانند.

محمدسعید انصاری نماینده مردم آبادان

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدسعید انصاری نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطلب فوق افزود:اردوهای راهیان نور حرکتی بسیار مهم است.

وی همچنین اظهار کرد: متأسفانه برخی مناطق جنگ‌زده درست بازسازی نشدند چون یک روز آبادان و خرمشهر عروس ایران بودند ولی الان شرایط طوری به وجود آمده که این عروس به یک شهر مخروبه تبدیل شده است.به عبارت دیگر به دلیل کم توجهی‌های صورت گرفته و کمبود اعتبارات اختصاص یافته باعث شده است زیرساخت‌های این دو شهر یکی یکی از بین بروند البته در این جا قدری هم ریخت و پاش‌هایی صورت گرفته است. با این حال آن چه مسلم است بازسازی چهره آبادان و خرمشهر نیاز به توجه بیشتری دارد.

انصاری ادامه داد: هنوز زیرساخت‌های‌مان درست تکمیل نشده و دولت باید به این زیرساخت‌ها توجه کند. مثلا مشکلات احداث بزرگراه آبادان-اروندکنار باید هرچه زودتر حل شود که اجرای این مهم، نیازمند توجه مسئولین به هزینه‌های آن است. البته در بعضی نقاط هم کارهای خوبی شده اما هنوز خیلی از زیربناهای شهر یا نیمه کاره مانده و یا ساخت آنها اول کار است. مثلا فاضلاب شهری باید خیلی وقت پیش کار می‌شد که نشده.

این نماینده مجلس درباره فعالیت‌های سپاه و بسیج در بازسازی شهرهای جنگ‌زده نیز گفت: این دو نهاد ارتباط و تعامل خوبی با دولت و مردم دارند که این موضوعی بسیار ارزشمند است.

انصاری با اشاره به نامگذاری امسال به سال "حماسه سیاسی،حماسه اقتصادی" توسط مقام معظم رهبری، گفت: باید از این نامگذاری سرمشق بگیریم و توجه داشته باشیم که سال 92 سالی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز برای کشور است، زیرا انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری در این سال برگزار می‌شوند.


:
:
:
آخرین اخبار