تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۳۲۷۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشيه‌ بازي پرسپوليس و تيم ملي‌نوجوانان
تيم فوتبال پرسپوليس در اولين ديدار تدارکاتي خود قبل از ديدار با پيکان از ساعت 17 امروز در دو نيمه 45 دقيقه‌اي به مصاف تيم ملي نوجوانان رفت.

يحيي گل‌محمدي که قصد دارد تا قبل از بازي با داماش چند بار پرسپوليسي‌ها را در چمن مصنوعي مورد آزمايش قرار دهد با درخواست وي اين بازي در چمن مصنوعي کمپ تيم‌هاي ملي برگزار شد که حاشيه‌هاي کامل اين بازي را در زير مي‌خوانيد.

ترکيب پرسپوليس در نيمه اول:

نيلسون ،‌کنعاني، ‌نورمحمدي، بنگر، فشنگچي، ولاتکو، نوري، پروويچ، انصاري‌فرد، قاضي، نقي‌زاده.

ترکيب پرسپوليس در نيمه دوم:

محمدي، کلاه‌کج، رضايي، نورمحمدي،‌بنگر، فشنگچي، ولاتکو، نوري، پروويچ، انصاري‌فرد و نقي‌زاده

همچنين با تصميم گل‌محمدي در دقيقه 65 بازي اسماعيل‌زاده، سيف‌اللهي، احمدزاده و قدمي جايگزين فشنگچي ، ولاتکو، نوري و پروويچ شدند. البته در دقيقه 70 بازي نيز قاضي مجدداً به ترکيب پرسپوليس برگشت و به جاي کريم انصاري‌فرد به ميدان رفت.

ترکيب تيم ملي نوجوانان:

احمد گوهري، ميلاد دايي، مصطفي هاشمي، آرمين سبحاني،‌ صادق محرمي، ماهان رحماني، حسين کريمي، يوسف سيدي، محمد مطلوب، ميلاد بدرقه،‌ محمد بازاج

داوران ديدار دوستانه امروز پرسپوليس و تيم ملي نوجوانان آبي‌پوش بودند. همچنين پرسپوليس در بازي امروز طوسي و تيم ملي نوجوانان زرد پوشيد.

*در ابتداي بازي حدود 20 هوادار نظاره‌گر عملکرد دو تيم بودند اما با گذشت زمان، تعداد اين هواداران به 50 نفر افزايش پيدا کرد. البته برخي از هوادران نيز بيرون کمپ تيم‌هاي ملي مانده بودند که اعتراض‌هايي را نسبت به اين موضوع و عدم هماهنگي‌هاي لازم براي ورودشان به داخل کمپ داشتند.

در ابتداي بازي کادر فني پرسپوليس برخورد گرمي با کادر فني تيم ملي نوجوانان که در زمين شماره يک کمپ تمرين مي‌کرد داشتند. برخورد گرم يحيوي و قنبرپور از اعضاي کادر فني تيم ملي نوجوانان با پرسپوليسي‌ها بسيار جالب بود.

* ليث نوبري و ماسيس هاکوپيان از ميهمانان ويژه بازي امروز بودند. اين دو نفر سابقه حضور در جمع قرمزپوشان را داشتند به همين دليل برخورد بسيار گرمي با مهدوي‌کيا، بزيک، گل‌محمدي و حتي علي دوستي سرمربي تيم ملي نوجوانان داشتند.

*نيلسون با اجازه از گل‌محمدي در دقيقه 45 تمرين را ترک کرد و به رختکن رفت.

*پرسپوليس دربازي امروز سه بار هم تيرک دروازه حريف را به لرزه درآورد. کريم انصاري‌فرد، غلامرضا رضايي و احمدزاده بازيکناني بودند که شليک‌هاي سنگينشان تير دروازه تيم ملي نوجوانان را لرزاند. البته نبايد از عملکرد و بازي تهاجمي و خوب نوجوانان کشورمان نيز که يک روز خوب را پشت سر گذاشتند گذشت.

*مهدي مهدوي‌کيا امروز بيشتر در کنار دوستي بازي را تماشا مي‌کرد. صحبت‌هاي زيرگوشي او با سرمربي تيم ملي نوجوانان در نوع خود جالب توجه بود.

*عملکرد خوب مهاجمان پرسپوليس باعث شد تا بارها آنها مورد تشويق کادر فني قرار گيرند.

*در دقيقه 84 بازي معدنچي که زيرلب با خود صحبت مي‌کرد کمپ تيم‌هاي ملي را ترک کرد. البته اين بازيکن اعلام کرده که مشکلي بابت بازي نکردنش نبود.

*در ابتدا و انتهاي بازي کادر فني پرسپوليس و تيم ملي نوجوانان با يکديگر به خوش و بش و گرفتن عکس يادگاري پرداختند. گل‌محمدي نيز به تک‌تک بازيکنان تيم ملي نوجوانان خسته نباشيد گفت.

*با تصميم گل‌محمدي فردا غايبان بازي امروز مانند نوروزي و کريمي تمرينات اختصاصي خود را دنبال مي‌کنند.

اين ديدار دوستانه در پايان با نتيجه 5 بر صفر به سود پرسپوليس به پايان رسيد.

برچسب ها: حاشیه‌ ، پرسپولیس
:
:
:
آخرین اخبار