تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۳۲۸۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گردشگران در رامهرمز همچنان از ابتدایی‌ترین مشکلات رفاهی رنج می‌برند
يك دوستدار میراث فرهنگی گفت: در رامهرمز جاذبه‌های گردشگری طبیعی و معنوی زیبایی وجود دارد ولی اداره کل میراث فرهنگی استان همچنان برای برطرف کردن ابتدایی‌ترین مشکلات این مناطق هیچ اقدامی را صورت نداده است و گردشگران همچنان از این کمبودها رنج می‌برند.



منصور معتمدی  اظهار کرد: امسال نیز در ایام نوروز گردشگران زیادی به این شهرستان آمند ولی متاسفانه کمبود امکانات رفاهی همچنان یکی از بزرگ‌ترین مشکلات جاذبه‌های گردشگری رامهرمز به شمار می‌رود.
وی افزود: در مناطقی نظیر تشکوه و چشمه‌های قیر و عمارت صمیمی گردشگران بیشتری حضور پیدا کرده‌اند ولی کمبود امکانات رفاهی از قبیل سرویس بهداشتی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و نمازخانه مشکلات عمده‌ای را برای گردشگران ایجاد کرده است و خیلی از گردشگران برای رسیدن به مناطق مورد نظرشان دچار سردرگمی می‌شوند.
این دوستدار میراث فرهنگی خاطرنشان کرد: بعد از تشکوه، عمارت صمیمی بیشتر گردشگران را در خود جای داده است چراكه این عمارت نسبت به تشکوه و سایر مناطق شرایط بهتری برای اسکان گردشگران دارد.
وی ادامه داد: درختان انبوه، موزه و ساختمان قدیمی این عمارت برای اسکان و استراحت گردشگران شرایط خوبی را مهیا کرده است ولی انتظار می‌رفت در سایر مناطق دیدنی و باستانی نیز شرایط رفاهی بهتری برای اسکان گردشگران ایجاد شود.
معتمدی بيان کرد: همچنین امام‌زاده زید و امام‌زاده سید حسین زاهدون و امام‌زاده بی‌بی تاج از دیگر جاذبه‌های معنوی این شهرستان هستند که هر ساله گردشگران زیادی را جذب می‌کنند چراكه معماری زیبا و درختان زیادی که در این مناطق وجود دارد فضایی دیدنی را برای بازدید گردشگران ایجاد کرده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار