تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۳۳۲۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشيه‌ بازي داماش و پرسپوليس
 هواي گرم رشت بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس را غافلگير کرد.
 
 تيم‌هاي پرسپوليس و داماش گيلان از ساعت 17در چارچوب مرحله نيمه نهايي جام حذفي امروز در ورزشگاه عضدي به مصاف يکديگر خواهند رفت که حاشيه‌هاي قبل از اين بازي را در زير مي‌خوانيد:

* از ساعت 10 امروز بليت‌فروشي اين بازي در مقابل ورزشگاه عضدي آغاز شده است. حدود 500 هوادار در حال حاضر در مقابل ورزشگاه حضور دارند. البته تعداد زيادي از هواداران نيز در اطراف ورزشگاه روي سبزه‌ها در حال استراحت کردن هستند تا پس از باز شدن در به داخل ورزشگاه بروند.

*بر خلاف اينکه اعلام شده بود احتمالا هواي امروز رشت باراني است اما هواي امروز بسيار گرم، شرجي و آفتابي است.

*فردين معصومي کشتي گير 120 کيلويي کشورمان نيز با حضور در اردوي پرسپوليسي ها با آنها به خوش و بش پرداخت.

*حدود 100 هوادار نيز مقابل هتل پرسپوليسي‌ها حضور دارند و به تشويق تيم خود مي‌پردازند.

*فروش کلاه‌هاي قرمز و آبي‌رنگ در اطراف ورزشگاه ديده مي‌شود.

*در اطراف هتل پرسپوليسي‌ها نيز نيروي انتظامي مستقر شده و نظم و انضباط اطراف ورزشگاه را برقرار کرده اند.

*در اطراف ورزشگاه همچنين پلاکاردهايي نصب شده که از هواداران گيلاني دعوت شده تا امروز داماش را در ديدار مقابل پرسپوليس حمايت کنند.

 فروش پيراهن علي کريمي در اطراف ورزشگاه عضدي به 25 هزارتومان رسيد.
 
تيم‌هاي پرسپوليس و داماش از ساعت 17 امروز در مرحله نيمه‌نهايي جام حذفي در ورزشگاه عضدي به مصاف يکديگر خواهند رفت که حاشيه‌هايي از قبل از اين بازي در زير مي‌خوانيد:

* با اعلام مسئولان ورزشگاه عضدي هواداران منتظر در پشت درهاي ورزشگاه عضدي آنها پس از استقرار نيروي انتظامي در داخل ورزشگاه و بر عهده گرفتن امنيت مي توانند وارد ورزشگاه شوند.

*دو در براي هواداران داماش و پرسپوليس به صورت جداگانه تقسيم شده است. هواداران دو تيم بايد با در دست داشتن بليت ورودي و مشخص کردن تيمي که قرار است آن را همراهي کنند وارد ورزشگاه خواهند شد.

*در اطراف ورزشگاه پيراهم علي کريمي که محبوب‌ترين بازيکن پرسپوليس در رشت حساب مي‌شود فروخته مي‌شود اين پيراهن قيمتش به مرز 25هزار تومان هم رسيده که برخي از هواداران آن را مي‌خرند و مقابل ورزشگاه مي‌پوشند.

*علي کريمي در هتل کادوس محل استقرار قرمزپوشان با سعيد راد يکي از هنرپيشه‌هاي سينما ديدار کوتاهي داشت.

*محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس نيز ساعت 12 امروز با بدرقه مسئولان باشگاه و پس از گفت‌وگو با هواداران پرسپوليس هتل را ترک کرد. البته در مقابل در هتل فردين معصومي نيز به بدرقه رويانيان پرداخت که رويانيان از او سؤال کرد که چرا پيراهن آبي پوشيده است؟ معصومي نيز به وي گفت: درست است من آبي پوشيدم اما قلبم پرسپوليسي است.

*شيريني سرپرست پرسپوليس نيز در مقابل هتل کادوس به هواداران اين تيم بليت هاي رايگان مي‌داد. وي با درخواست هواداران عدد 6 را نشان داد.

* الماسخاله رئيس هيئت فوتبال گيلان و شيريني که روز گذشته در محل تمرين پرسپوليس درگيري لفظي شديدي داشتند، شب گذشته بعد از شرکت در جلسه هماهنگي سرپرستان دوتيم با هم روبوسي کردند.


مرجع / فـارس
برچسب ها: حاشیه‌ ، داماش ، پرسپولیس
:
:
:
آخرین اخبار