تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۳۳۳۰۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معارفه مدیرعامل جدید نفت مسجدسلیمان
 آیین تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان روز شنبه (17 فروردین) در محل این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مدیرعامل این شرکت در این مراسم با اشاره به ویژگی های مسجدسلیمان گفت: این منطقه به عنوان قدیمی ترین بخش و خاستگاه صنعت نفت کشور هنوز هم از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

مهندس حمید بورد با بیان این که شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از نظر حوزه جغرافیایی وسیع ترین بخش مناطق نفت خیز جنوب است، افزود: این شرکت با ظرفیت تولید روزانه 145 هزار بشکه در روز نفت خام پس از گذشت بیش از یکصدسال همچنان نقش مهمی در تولید نفت ایفا می کند.

وی با اشاره به قدمت میادین نفتی در گستره عملیاتی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: اکثر مخازن این شرکت نیمه عمر خود را سپری کرده اند و تولید از آنها شرایط و ملزومات ویژه ای نیاز دارد.

بورد ادامه داد: برای تولید از مخازن پیچیده شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از جمله مسجدسلیمان، هفتگل، کارون و لالی نیازمند نگاه فنی و ساختاری جدیدی به این منطقه هستیم که امیدوارم مهندس پیرامون مدیرعامل جدید این شرکت با توجه به دانش و تجربه ای که در این زمینه دارد گام های موثری در این عرصه بردارد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اضافه کرد: آقای پیرامون از دانش آموختگان مهندسی نفت در مقطع کارشناسی ارشد است و به عنوان یکی از صاحب نظران مهندسی مخازن در مناطق نفت خیز جنوب شناخته می شود.

وی ضمن تشکر از چند دهه تلاش و زحمات مهندس سید کمال موسوی مدیرعامل سابق شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان که به افتخار بازنشستگی رسیده است، از مجموعه مدیران و کارکنان این شرکت خواست با مدیرعامل جدید این شرکت بیش از پیش همکاری کنند.

بورد با قدردانی از حمایت های مسوولان اجرایی شهرستان مسجدسلیمان و دکتر جلیلی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در جهت پیشبرد اهداف شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان اظهار کرد: صنعت نفت نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد و همه خدمت گزاران به انقلاب در هر منطقه ای متعهد به پیشبرد اهداف و اعتلای این صنعت هستند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: یکی از اولویت های مدیران صنعت نفت توجه به مطالبات مردم ساکن در مناطق نفت خیز بویژه مسجدسلیمان است و باید تمام مدیران تلاش خود را در این زمینه به کار گیرند.

وی در ادامه از تلاش های کارکنان شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان که در شرایط مختلف در عرصه تولید فعالیت می کنند قدردانی و بر افزایش خدمات رفاهی و ارتقای جایگاه سازمانی کارکنان این شرکت و همچنین توسعه ورزش در مسجدسلیمان تاکید کرد.

در این مراسم مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: حوزه جغرافیایی وسیع و مخازن متنوع از نظر پتانسیل تولید نفت، سیالات تولیدی و قدمت، مسجدسلیمان را به عنوان یکی از مناطق ویژه و خاص صنعت نفت کشور تبدیل کرده است.

مهندس ابراهیم پیرامون افزود: شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان دارای پتانسیل مطلوبی برای توسعه و تولید نفت است که امیدواریم با حمایت مجموعه مدیران مناطق نفت خیز جنوب شاهد به ثمر رساندن طرح های بزرگ تولیدی در این شرکت باشیم.

وی اظهار کرد: شرایط تولید از مخازن شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان به گونه ای است که می تواند الگویی برای تدوین برنامه های پیش بینی تولید و اجرای طرح های ازدیاد برداشت برای سایر مناطق باشد.

پیرامون ادامه داد: نفت با زندگی مردم مسجدسلیمان عجین شده است که انتظار داریم با همیاری و همکاری تمامی دست اندرکاران و مسوولان شهرستان، بهتر از گذشته گام های موثری در جهت توسعه و آبادانی این منطقه برداریم.

مهندس سیدکمال موسوی مدیرعامل سابق شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز با بیان گوشه ای از خدمات خود در مسوولیت های مختلف در این شرکت ، برای مهندس پیرامون آرزوی موفقیت کرد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از شرکت های تابع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که راهبری عملیات تولید از مخازن مسجدسلیمان، نفت سفید، هفتکل، کارون، زیلایی، لب سفید، قلعه نار، کبود، پرسیاه، پلنگان، عنبل و لالی را عهده دار است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
بختیاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
0
1
با آرزوی موفقیت برای آقای مهندس پیرامون . این یکی از نادر ترین انتصابات بجا بوده که در این چند سال انجام گرفته چون ایشان درست درس خوانده و از نظر تخصص کم ندارد . کاش حالا که عقلانیت و صلاح شرکت بر فاکتور های دیگر چربیده عوامل حاشیه ای بگذارند در آرامش وظیفه سازمانی اش را انجام دهد .
کارمند بهره برداری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
0
0
ضمن خیر مقدم به جناب پیرامون انتظار داریم حالا که پروژه جاده میانبر اهواز مسجدسلیمان متوقف شده با صرف اندکی اعتبار پروژه ارتباط مسجدسلیمان به نفت سفید را که نیمه کاره مانده و تنها هفت کیلومتر از آن حدفاصل تنگ پل تا چاه 5 نفت سفید را به انجام برساند و راه کارکنان و مردم را 40 کیلومتر کوتاه کنند .
سلطانمراد سلطانیان
|
UNITED STATES
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
0
0
با سلام امیدوارم آقای ابراهیم پیرامون از جایگاه مردم مسجدسلیمان و زحمات و خون فشانی آنها در یک قرن گذشته در جهت اعتلای صنعت نفت کشور و سهم مردم منطقه در بالندگی اقتصاد کشور آگاهی کامل داشته باشد و بیش از وظیفه خود از درصد سهم قانونی نفت منطقه در راه فقر زدایی مردم آن دیار کوشا باشد. به عنوان یک شهروند آن شهر ولی ساکن تهران این دو تقاضا را بدوا" دارم: الف - جاده میانبر اهواز به مسجدسلیمان با زدن دو تونل عملی سازد. ب- برای کمک به محصلین یتیم یا کم بضاعت شهر که از استعداد درخشانی برخوردار هستند به سازمان خیریه و بین المللی " بنیاد کودک" کمک کند تا در زمین اهدایی اینجانب به این بنیاد خیریه معتبر یک ساختمانی برای این کودکان مستحق و شایسته در شهر ایجاد نماید
یوسف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
0
مسجد سلیمان زادگاه نخستین میدان نفتی جهان شهری که روزگاری جایگاه شرکت‌های نفتی انگلیسی خارجیها بود.افتخاری است برای مردم استان خوزستان.
:
:
:
آخرین اخبار