تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۳۳۳۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعطيلي تمرين گهر تصميم همه بازيکنان بود
 کاپيتان تيم فوتبال گهر دورود از اين‎که براي چندمين بار تمرين‌هاي اين تيم تعطيل شده، ابراز نارضايتي کرد.

مجيد باجلان درباره تعطيلي تمرين‌هاي گهر گفت: گويا قصد ندارند پول بدهند و با اين شرايط بچه‎ها تصميم گرفتند، تمرين‌ها را تعطيل کنند. اين در حالي است که بازي‎هاي حساسي را پيش رو داريم که مهم‌ترين آن، ديدار با استقلال در هفته سي‎و‎يکم است. مي‎گويند هدايتي بالغ بر 3 ميليارد هزينه کرده که در اين بين با مديران قبلي اختلاف حساب دارد و دود اين مشکل به چشم بازيکنان مي‎رود.

بازيکن گهر در پاسخ به اين سوال که چقدر احتمال دارد، تمرين ها از سر گرفته شود، گفت: ما تابع جمع هستيم و همه بازيکنان بايد نظر بدهند. قبل و بعد از عيد نوروز بچه‎ها يک ريال هم نگرفته‎اند و بيشتر آنها محتاج 50 هزار تومان هستند. در 9 سالي که در ليگ برتر هستم، تيمي مثل گهر نديده‎ام. تيمي که از همان اول مشکلات زيادي داشت و نه ساختار باشگاه دارد نه امکانات نه پول و نه ...

باجلان در مورد اين ‎که مدير اجرايي گهر اعلام کرده است، بازيکنان 60 درصد قرارداد را دريافت کرده‎اند، يادآور شد: بقيه بازيکنان را نمي‎دانم اما من 50 درصد گرفته‎ام و فکر نمي‎کنم کسي از اعضاي تيم 60 درصد گرفته باشد.

کاپيتان گهر در پايان با بيان اين‎که هيچ‎يک از مسوولان استان لرستان و شهرستان دورود تاکنون تيم را حمايت نکرده‎اند، اظهار اميدواري کرد با پرداخت حق و حقوق اعضاي تيم، اين چند بازي هم به خير و خوشي به پايان برسد.


مرجع / ایسنا
برچسب ها: تعطیلی ، تمرین ، گهر
:
:
:
آخرین اخبار