تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۳۳۴۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امکان ادامه اشتغال هیأت علمی بازنشسته
ماده واحده «امکان تداوم خدمت و ادامه اشتغال اعضای هیئت علمی دارای شرایط بازنشستگی» از سوی رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، ماده واحده «امکان تداوم خدمت و ادامه اشتغال اعضای هیئت علمی دارای شرایط بازنشستگی» که بنا به پیشنهاد اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی‌ به تصویب رسید، از سوی جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شد.

بر این اساس، در راستای استمرار بهره‌گیری از تجارب و خدمات مؤثر اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، ادامه خدمت و اشتغال آن دسته از اعضای هیئت علمی که طبق بندهای ماده 36 اصلاحی آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی در آستانه بازنشستگی قرار دارند، درصورت تمایل آنها و با تأیید گروه آموزشی ذیربط می‌تواند تا پنج سال تمدید شود.

این مصوبه با تأیید گروه آموزشی ذیربط، شامل آن دسته از اعضای هیأت علمی که در سال 1390 و بعد از آن، بدون تمایل خودشان بازنشسته شده‌اند یا می‌شوند نیز می‌شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
دانشگاهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
0
0
با افزایش پذیرش دانشجویان ارشد و دکتری نیاز به اساتید با تجربه بیش از قبل احساس میشود. متاسفانه بسیاری از اساتید با تجربه در سالهای گذشته بازنشسته شده اند.
پیشنهاد میشود فراخوان بازگشت کلیه بازنشستگان 1384 به بعد برای آن دسته از اعضاء علمی که آمادگی تجدید خدمت را دارند، از طرف دانشگاه ها و وزارت علوم داده شود. کشوری که مورد هجوم بیگانه است بایستی از همه نیروهای خود(بخصوص نیرو های آماده و با تجربه) بیشترین استفاده را ببرد.
:
:
:
آخرین اخبار