تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۳۳۴۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رضاييان:نبايد به دنبال مقصر سقوط نفت بگرديم
 عضو هيات مديره باشگاه نفت آبادان پس از سقوط اين تيم به ليگ دسته يک گفت: وضعيت نفت مانند اتوبوسي است که ته دره سقوط کرده و بايد به فکر اين باشيم تا آن را از ته دره خارج کنيم و در کمترين زمان و با کمترين هزينه به مسير اصلي که ليگ برتر است،‌ برسانيم.

مسعود رضاييان اظهارکرد: قبلا براي ماندن در ليگ روي کاغذ شانس داشتيم اما متاسفانه با شکست روز گذشته برابر مس کرمان، اين شانس روي کاغذ هم از بين رفت و تيم به دسته يک سقوط کرد.

وي خاطرنشان‌کرد: وضعيت نفت مانند اتوبوسي مي‌باشد که ته دره سقوط کرده است و معمولا در چنين شرايطي، عده‌اي در اين فکر هستند که چرا اتوبوس سقوط کرده است و عده‌اي نيز به دنبال اين موضوع هستند که راننده اتوبوس را مقصر جلوه دهند که البته قطعا در کنار اين افراد، افراد ديگري هم وجود دارند که به اين موضوع فکر مي‌کنند که اين اتوبوس را چگونه از ته دره خارج کنند.

اين عضو هيات مديره باشگاه نفت آبادان ادامه‌داد:‌ من فکر مي‌کنم وجود تمام اين افراد در کنار يکديگر خوب است و بايد به اين موضوع فکر کرد که چرا نفت آبادان سقوط کرده است و اين سقوط بايد درسي شود تا ديگر اين مشکل تکرار نشود که در اين راستا بررسي عوامل، ضروري است.

وي گفت: شايد طبق 90 تا 95 درصد نظرات کارشناسان و تحليل‌هاي صورت گرفته، تغييرات بسيار در باشگاه و تيم مزيد بر علت شد تا لطمه و خسارات بسياري به تيم وارد شود و تيم به ليگ يک سقوط کند. به نظر مي‌رسد اين تغييرات به جاي اين‌که براي تيم راه‌گشا باشد، به آن لطمه وارد کرد و البته قطعا موارد فني نيز از دلايل سقوط تيم به ليگ پايين‌تر بوده است.

رضاييان عنوان‌کرد:‌ فکر مي‌کنم لازم است تمام اين موارد بررسي و تحليل شود تا درنهايت هر تصميمي که براي تيم گرفته مي‌شود، عبرتي از گذشته در آن نقش داشته باشد اما آن‌چه به ذهن خود من مي‌رسد اين است که اتوبوس فوتبال در حال حرکت است و ما بايد راهي پيدا کنيم که هر چه سريع‌تر از ته دره خارج شود و در ادامه يک راه مطمئن را در پيش بگيريم که ديگر سقوط نکنيم.

وي افزود: براي اين اقدام بايد فکر کرد و برنامه‌هايي هماهنگ داشته باشيم و به نظر من اين کار مهم‌تر از اين است که به دنبال اين موضوع باشيم که چرا تيم سقوط کرده است. درکل به دنبال مقصر بودن کار درستي نيست و بايد به دنبال راه‌کار باشيم.

عضو هيات مديره باشگاه نفت آبادان بيان‌کرد: همان‌طور که يک تيم بدون علت قهرمان نمي‌شود، بدون علت هم سقوط نمي‌کند و تمام عوامل باشگاه و تيم در به وجود آمدن چنين شرايطي نقش داشته‌اند. نبايد در هنگام سقوط، فردي را مقصر دانست چرا که يکسري از عوامل دست به دست هم داده‌اند که چنين شرايطي ايجاد شده است.

وي در ادامه درباره برنامه‌هاي باشگاه براي حضور در ليگ يک گفت: آن‌چه در نگاه ما است، اين مي‌باشد که سال آينده تيمي داشته باشيم که آن‌قدر قدرتمند کار کند که چهار، پنج هفته مانده به پايان ليگ دسته يک، بدون اما و اگر سرنوشت صعود خود را به ليگ برتر مشخص کند و قهرماني‌اش مشخص شده باشد.

رضاييان افزود: به هر حال اين ديدگاه و هدف ما مي‌باشد که بايد از قبل ابزار لازم را براي رسيدن به آن فراهم کنيم و بايد باتوجه به اين هدف برنامه‌ريزي کرد تا بتوانيم کار خود را پيش ببريم. هر چند اکنون مردم از سقوط نفت غمگين هستند ولي بايد به آن‌ها گفت که تيم همچنان زنده است و راه برگشت دارد و مي‌جنگد و به ليگ برتر برمي‌گردد. به هر حال اميدوارم تيم در ليگ دسته يک ساختاري پيدا کند که اين‌قدر در آن شاهد تزلزل نباشيم و با ثبات کار کند.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار