تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۳۳۶۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حقيقي: در بازي مقابل ذوب‌آهن نيستم

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فقط به عشق پرسپوليس، رويانيان و گل‌محمدي در برابر داماش به ميدان رفتم.

رضا حقيقي در خصوص بازي مقابل داماش اظهار داشت: به دليل حساسيت اين بازي زير نظر متخصصان چند بار مورد تست قرار گرفتم و حتي سه پزشک مجرب گفتند که مقابل داماش بازي نکنم بهتر است.

 وي افزود: اما شرايط خودم را به خاطر پرسپوليس در اولويت دوم قرار دادم و شايد هرکسي که جاي من بود در اين مسابقه بازي نمي‌کرد اما من بازي کردم چون مي‌خواستم کنار دوستانم باشم.

حقيقي ادامه داد: ما که متأسفانه نتوانستيم در ليگ کاري کنيم و در دلم گفتم بايد در جام حذفي خودم را ثابت کنم. سپس به خدا توکل کردم و پس از چند نذر و نياز در بازي با داماش به ميدان رفتم.

هافبک پرسپوليس تأکيد کرد:‌ دو تيم بازي خوبي را به نمايش گذاشتند، در بين دو نيمه وضعيتم اصلاً خوب نبود، رو به گل‌محمدي کردم که بگويم من را تعويض کن اما به يکباره رويم نشد سپس وارد زمين شديم و پس از خوردن گل احساس کردم که ديگر نمي‌توانم. خيلي خوشحالم که نوري بازيکن جايگزين من گل زد و اميدوارم من هم به نوبه خودم کمکي به پرسپوليس در آن بازي انجام داده باشم.

وي در خصوص شرايطش در بازي آينده نيز گفت: فعلاً‌ بايد فيزيوتراپي و آب‌درماني را دنبال کنم، در بازي مقابل ذوب‌آهن به ميدان نمي‌روم و به دنبال اين هستم تا آمادگي کاملم را براي بازي با سپاهان به دست آورم اما اين موضوع را قلباً مي‌گويم فقط در بازي با داماش به عشق پرسپوليس، رويانيان و گل‌محمدي بازي کردم. علي‌رغم اينکه شرايط مناسبي نداشتم. ان‌شاءلله اين عزيزان از من راضي باشند.

مرجع / فـارس
برچسب ها: پرسپولیس ، رضا حقیقی
:
:
:
آخرین اخبار