تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۳۳۷۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازی با شاهین بوشهر حکم فینال را داشت/ دست هواداران را می‌بوسم

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت مسجد سلیمان گفت: بازی روز گذشته در مقابل شاهین بوشهر حکم فینال را داشت و به‌خاطر حمایت بی‌دریغ هواداران دست تک تکشان را می‌بوسم.

حسین فرجی از بازی سخت روز گذشته این تیم به نیکی یاد کرد و گفت: در این بازی حدود 200 هوادار مسجد سلیمانی به شدت از تیم خود حمایت کردند و موجب پیروزی با ارزشی برای تیم نفت شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شاهین بوشهر نیز در خطر سقوط به دسته پایین‌تر قرار داشت این تیم با تمام توان برای مقابله با ما حاضر شده بود به گونه‌ای که قبل از این دیدار بازیکنان این تیم شارژ مالی شده بودند.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت مسجد سلیمان افزود: با حمایت بی‌دریغ هواداران و تلاش بازیکنان و حمایت مسئولان موفق شدیم این دیدار را را با پیروزی پشت سر بگذاریم و در یک قدمی پلی‌آف قرار بگیریم.

وی در مورد بازی هفته آینده و آخر این تیم در مقابل گل گهر سیرجان به خبرنگار فارس اظهار کرد: این بازی برای تیم سیرجان تاثیری در وضعیت این تیم در جدول رده‌بندی ندارد و شاید به‌خاطر تیم مس سرچشمه تیم هم‌استانی گل گهر سیرجان که رقیب ما محسوب می‌شود این دیدار حساس‌تر دنبال شود.

فرجی با بیان اینکه دست هواداران مسجد سلیمانی را به دلیل حمایت‌هایشان می‌بوسم عنوان کرد: از هواداران خونگرم تیم نفت مسجد سلیمان درخواست دارم تا مثل همیشه یار و یاور این تیم در این راه سخت باشند و در بازی آینده، ورزشگاه بهنام محمدی را مملو از تماشاگر کنند.

تیم نفت مسجد سلیمان روز گذشته در چارچوب هفته بیست و پنجم و ما قبل پایانی لیگ دسته اول در بوشهر به مصاف شاهین این شهر رفت و موفق شد این تیم را با حساب یک بر صفر از پیش روی بردارد.

این تیم در هفته پایانی این رقابت‌ها روز دوشنبه 26 فروردین در ورزشگاه بهنام محمدی شهر مسجد سلیمان، میزبان تیم گل گهر سیرجان خواهد بود و با پیروزی در این بازی راهی مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول برای حضور در لیگ بر‌تر کشور خواهد شد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار