تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۳۳۷۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سيدصالحي: آقاي گل بايد روي پيشاني‌ات باشد
 مهدي سيدصالحي يكي از اميدهاي تراكتور در بازي چهارشنبه است. اين مهاجم با وجود تلاش از بازي رفت. چند فرصت گلزني ايده‌آل را از دست داد تا در رياض ناكام باشد. سيد حالا مي‌‌خواهد از الشباب انتقام بگيرد. تازه‌ترين حرف‌هاي او را بخوانيد.


90: مهدي سيدصالحي يكي از اميدهاي تراكتور در بازي چهارشنبه است. اين مهاجم با وجود تلاش از بازي رفت. چند فرصت گلزني ايده‌آل را از دست داد تا در رياض ناكام باشد. سيد حالا مي‌‌خواهد از الشباب انتقام بگيرد. تازه‌ترين حرف‌هاي او را بخوانيد.
90: چرا كم حرف شدي سيد؟
هر چقدر كمتر حرف بزنم كمتر حاشيه درست مي‌‌شود. متاسفانه برخي از قول من مصاحبه مي‌‌زنند. حرفهايي كه روحم نيز از آنها خبر ندارد. هر چقدر هم كه پيگيري مي‌‌كنم كسي پاسخگو نيست.
90: بگذريم. شرايط تيم چطور است؟
پس از پيروزي مقابل داماش با روحيه خوبي به عربستان رفتيم و شانس آن را هم داشتيم كه پيروز ميدان باشيم. اما متاسفانه به بي‌‌تجربگي خودمان باختيم. همه ديدند كه به هيچ‌وجه سزاوار شكست نبوديم. به هر حال همه چيز گذشته و حالا ما بايد چهارشنبه حقانيت خود را ثابت كنيم.
90: خودت هم چند فرصت داشتي؟
بله. تلاش زيادي كردم كه گل بزنم. اما انگار روز، روز ما نبود. فكر كنم آن ضربه برگردان بايد گل مي‌‌شد اما قسمت نبود. البته وليد عبداله گلر الشباب هم خيلي آماده بود.
90: چهارشنبه گل مي‌‌زني؟
تا حالا از من قول گلزني شنيده‌ايد؟ من هميشه تلاش مي‌‌كنم بقيه‌اش دست خداست.
90: قهرماني در ليگ را كه فراموش كرده‌ايد. درست است؟
شانس ما زياد نيست. به هر حال ما بايد سه بازي باقي مانده خودمان را ببريم. شايد خدا خواست و اتفاقاتي براي سپاهان و استقلال رخ داد تا ما قهرمان شويم.
90: حالا سپاهان يا استقلال؟ قهرماني كدام تيم را ترجيح مي‌‌دهي؟
من سال گذشته كه در سپاهان بودم گفتم اگر خدا بخواهد سپاهان قهرمان شود، كسي نمي‌‌تواند آن را زمين بزند. الان هم مي‌‌گويم هر تيمي خدا بخواهد قهرمان مي‌‌شود. براي من هيچ فرقي ندارد و برايم موفقيت تراكتور در سه بازي آينده مهم است. به هر حال ما روي كاغذ هنوز شانس قهرماني داريم. پس از ميان سپاهان و استقلال من كاغذ را انتخاب مي‌‌كنم (مي‌‌خندد).
90: آقاي گل مي‌‌شوي؟
اگر روي پيشاني من نوشته باشد آقاي گل حتما مي‌‌شوم.
90: تيم‌ملي چطور؟ به پيراهن اين تيم مي‌‌رسي؟
فوتبال سليقه‌اي است و من فكر مي‌‌كنم فوتبالم به چشم كي‌روش نيامده است. ديگر حرفي نمي‌‌ماند هر چند من هميشه تلاشم را مي‌‌كنم.
:
:
:
آخرین اخبار