تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۳۳۹۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار بوشهر
نیروگاه اتمی بوشهر هیچ آسیبی ندیده است
استاندار بوشهر با اشاره به زلزله عصر امروز بوشهر گفت: نیروگاه اتمی بوشهر هیچ آسیبی ندیده و مرکز زلزله روستاهای شنبه، باغان، درویشی و کاکی در شهرستان دشتی بوده است.

فريدون حسنوند استاندار بوشهر در تشریح آخرین جزئیات زلزله عصر امروز در استان بوشهر، گفت: مرکز این زلزله روستاهای شنبه، باغان، درویشی و کاکی در شهرستان دشتی بوده است.
 
وی افزود: این زلزله در سه مرحله به بزرگی 6.1، 4.8 و 5.3 در مقیاس ریشتر بوده و تا به حال هیچ آماری از میزان خسارت وارده اعلام نشده است.
 
استاندار بوشهر تصریح کرد: عملیات امدادرسانی آغاز شده و نیروهای بسیج، نیروی انتظامی، هلال احمر و سایر نیروهای امدادی نیز آماده و به محل اعزام شده‌اند.
 
حسنوند تاکید کرد: شورای تأمین امنیت استان نیز تشکیل جلسه داده و تا یکی دو ساعت آینده جزئیات بیشتری از این حادثه اعلام خواهد شد.
 
وی همچنین اخبار مربوط به خسارات وارده به نیروگاه اتمی بوشهر در اثر این زلزله را تکذیب کرد و گفت: نیروگاه اتمی بوشهر با مرکز زلزله چند صد کیلومتر فاصله داشته و هیچ آسیبی به این نیروگاه نرسیده است، بنابراین اخبار منتشره در این زمینه دروغ است.
 
لازم به ذکر است، ساعت 16:22 عصر امروز (سه شنبه 20 فروردین) زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 6.1 درجه در مقیاس ریشتر شهرستان دشتی از توابع استان بوشهر را لرزاند دو پس لرزه 5.3 و 4.8 ریش‌تری را این منطقه را لرزاند.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار