تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۹
کد خبر: ۳۴۰۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قلعه‌نويي: خدا پدر هواداران پرسپوليس را بيامرزد
 سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: خدا پدر هواداران پرسپوليس را بيامرزد که تيم‌شان را حمايت کردند و فيناليست شدند.

 امير قلعه‌نويي پس از شکست خانگي يک بر صفر برابر الهلال عربستان در نشست خبري اظهار داشت: زلزله بوشهر را تسليت مي‌گويم و خيلي ناراحت شدم. امروز مقابل الهلال طبيعتا شروع خوبي نداشتيم. اوايل بازي چند کرنر گرفتيم اما خسته و با غرور بازي کرديم و هنوز در باد بازي قبلي بوديم.

وي ادامه داد: گفته بودم نبايد بازيکنان مغرور شوند و روي اين محور صحبت کرديم اما آنها در باد آن بازي بودند و موقعيت‌هاي گلزني را استفاده نکرديم. اتفاق خاصي نيفتاده است و هنوز در جدول هستيم و امروز بايد به گهر، سپاهان و الريان فکر کنيم.

 سرمربي استقلال در مورد حمايت پرسپوليسي‌ها از استقلال در ديدار مقابل الهلال گفت: شرمنده مردم شديم. از آنها تشکر مي‌کنم، نگاه ملي بود و مهدي مهدوي‌کيا گفت به ورزشگاه مي آيم و آمد و از او هم تشکر مي‌کنم.

وي در مورد گلي که استقلال خورد بر اثر اشتباه بازيکنان خودي بود يا تفکرات مربي حريف گفت: ضد حمله نبود، بلکه جواد نکونام توپ را به حنيف زد و مقابل مهاجم حريف افتاد. نکونام به جاي بازي‌سازي توپ را بد دفع کرد و اين هم يک شيوه گل خوردن است. هرچه به آخر بازي مي‌رسيديم احساسي بازي مي‌کرديم اما استرس نداشتيم. مخصوصا سياوش به من پيامک زدند و خصوصيات داور را گفتند. اکبرپور احساسي بازي کرد و به بازي سکته داد.

وي در مورد اينکه قبول داريد برهاني بد بازي کرد گفت: بله او به همين دليل کم بازي کرد.

سرمربي استقلال در مورد شعار هواداران گفت: از دو چيز تعجب مي‌کنم يکي پرتاب ترقه که استقلالي نبودند و براي خودم تاسف خوردم زيرا بازيکنان ما در ليگ برتر صدرنشين هستند؛ چطور ما بيرون از تهران راحت‌تر بازي مي‌کنيم! شايد برنامه ريزي شده است و کساني نمي‌خواهند ما نتيجه بگيريم. مگر ما ششم جدول هستيم. خدا پدر هواداران پرسپوليس را بيامرزد که تيم‌شان را کمک کردند و فنياليست شد و اين حرکت جاي تعجب دارد.

وي در مورد نحوه بازي الهلال و وقت کشي آنها عنوان کرد: اين خصلت عرب‌هاست و طبيعي است نبايد به شيوه دلخواه آنها بازي کنيم سه بار در سه جلسه به اکبرپور گفتيم اما بازيکن با انگيزه ما دست به اين کار مي‌زند و طبيعي بود که تيم حريف دست به اين کار بزنند ما سکته تاکتيکي داديم و کار حريف‌ طبيعي بود.

قلعه‌نويي در مورد دليل تعويض نکونام گفت: تغيير تاکتيکي داديم. او با نکونام هميشگي فاصله داشت و خسته بود و تعويضش کرديم.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار