تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۳
کد خبر: ۳۴۰۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جباري: مي‌توانستيم نتيجه را تغيير دهيم
 هافبک تيم استقلال گفت: تشويق مجيدي باعث شد تمرکز بازيکنان بر هم بخورد،‌ تماشاگران بايد فکر بيشتري کنند و نبايد زحمات بازيکنان را زير سؤال ببرند.


 مجتبي جباري پس از شکست يک بر صفر استقلال مقابل الهلال در مرحله مقدماتي ليگ قهرمانان آسيا گفت: بازي خوبي انجام داديم و مي‌توانستيم نتيجه را تغيير دهيم. عملکرد ما در رياض هم بسيار خوب بود و توانستيم موقعيت خوبي در جدول داشته باشيم. اکنون با اين شکست نا اميد نيستيم و همچنان در صدر جدول قرار داريم. اگر در دو مسابقه ديگرمان به پيروزي برسيم مي‌توانيم به مرحله بعد صعود کنيم.

 وي در مورد وضعيت استقلال گفت: يکي از شانس‌هاي صعود هستيم، بايد از عملکرد بازيکنان با شرايطي که وجود دارد قدرداني کرد. يک ماه مانده به پايان مسابقات بخشي از پول را به حساب بازيکنان ريختند. در اين مدت بدون دريافت پول بازي کرديم و در کل موقعيت خوبي داشته‌ايم. در جام حذفي به سپاهان باختيم. تماشاگر بايد فکر کند و فقط نبايد به صرف تخليه انرژي به ورزشگاه بيايد. هواداران نبايد اينقدر متوقع باشند که پس از يک شکست اينچنين برخورد کنند.

جباري تأکيد کرد: هواداران بايد صبورتر باشند، ما چيزي نکاشتيم که بخواهيم درو کنيم. اگر استقلال اکنون در اين جايگاه قرار گرفته است به خاطر غيرت بازيکنان است و جا دارد از بازيکنان حمايت بيشتري انجام شود.

کاپيتان استقلال افزود: تشويق مجيدي باعث شد تمرکز بازيکنان بر هم بخورد،‌ تماشاگران بايد فکر بيشتري کنند و نبايد زحمات بازيکنان را زير سؤال ببرند. نبايد فراموش کنيم که در عربستان توانستيم الهلال را شکست دهيم و حالا در اينجا بازي را واگذار کرديم.

وي در انتقاد به اتفاقاتي که در جريان بازي افتاد و مواد محترقه‌اي که منفجر شد، اظهار داشت: نمي‌دانم چرا برخي حق به جانب برخورد مي‌کنند، فوتبال را در سطح بالايي برگزار مي‌کنيم و در يک ديدار محلي به ميدان نرفته‌ايم که اگر بازيکني من را مي‌زند يا هل مي‌دهد براي تلافي او را بزنم يا هل بدهم. در زمين مسابقه دوربين‌هاي زيادي وجود دارد و داور هم مشغول قضاوت است. فوتبال بازي مي‌کنيم و بحث سياسي در آن وجود ندارد. نبايد بحث خليج‌فارس را مطرح کنند و اين کارها وظيفه افراد ديگري است. در عربستان از ما بهترين ميزباني صورت گرفت، نه تماشاگران، نه در هتل و نه در خيابان مشکلي برايمان به وجود نيامد و کارمان را به راحتي انجام داديم. بايد حمايت بيشتري از ما صورت بگيرد.

وي تأکيد کرد: نبايد تنها در صورت پيروزي تشويق شويم و وقتي يک باخت مي‌آوريم زحمات بازيکنان با اين کارها زير سؤال برود. به عنوان کاپيتان مي‌خواستم از بازيکنان که زحمت زيادي کشيدند حمايت کنم و به هواداران بگويم در چه وضعيتي قرار داريم و بايد مورد حمايت بيشتري قرار بگيريم. نبايد قضيه را تنها از يک جنبه نگاه کرد.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار