تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۳۴۱۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
كاهش قيمت گوجه، پياز و خيار تا چند روز آينده
رئيس اتحاديه صنف بارفروشان اهواز گفت:‌ هم‌زمان با آغاز برداشت در چند روز آينده، گوجه‌فرنگي، خيار و پياز ارزان مي‌شود؛ اين محصولات تا هفته آينده وارد بازار خواهد شد. 

 
اكبر بديعي  با اشاره به قيمت اقلام موجود در بازار ميوه و تره‌بار، عنوان كرد: در حال حاضر در ميادين ميوه و تره‌بار قيمت هر كيلوگرم سيب درختي قرمز و سفيد، نارنگي جنوب، كيوي و گوجه‌فرنگي 2500 تومان، هر كيلوگرم پرتقال 3500 تومان و هر كيلوگرم موز 4500 تومان است.
 
وي افزود: همچنين هر كيلوگرم كاهو و خيار به قيمت هزار تومان، هر كيلوگرم ليموشيرين و پياز 2 هزار تومان، هر كيلوگرم گل كلم و هويج 700 تومان، هر كيلوگرم كلم سفيد و قرمز 300 تومان، هر كيلوگرم سيب زميني و بادمجان 800 تومان و هر كيلوگرم كدو 600 تومان، در ميادين ميوه و تره‌بار عرضه مي‌شود.

مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
دکتر قطفان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
0
0
کشاورزی خوزستان ابزاری برای کنترل بازار شده است .بدون اینکه توجه کنیم که این ارزانی به چه قیمتی برای کشاورزان تمام میشود.
یکماه دیگر اگر از کنار یک زمین کشاورزی رد شوید خواهید دید که حتی برداشت پیاز و ...برای کشاورز به صرفه نیست و کفاف پول کارگران را هم نمیدهدو میتوانید این محصولات را رایگان نیز از روی زمین بردارید .
علت آنهم بی برنامگی گشت است .
آیا همیشه باید از ارزان شدن گوجه و ...خوشحال شویم و در زمستان همین محصولات را به قیمت زعفران بخریم؟
:
:
:
آخرین اخبار