تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۳۴۲۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تماشاگران تراکتورسازي خوددار باشند
 بازرس اتحاديه فوتبال کشور گفت: قوانين AFC سختگيرانه است و تماشاگران تيم تراکتورسازي امشب در مقابل الشباب مراقب رفتار خود باشند.


آرش جابري اظهار کرد: قوانين AFC سختگيرانه است و عملا نيز در تذکر کنفدراسيون فوتبال آسيا به مهدي کياني و سيدصالحي بابت پرخاشگري‌شان به داور اين موضوع ثابت شد.

وي افزود: AFC در اجراي قوانين خود با کسي شوخي نداشته و در صورت تخلف به دادن تذکر و يا گرفتن تعهد اکتفا نکرده و به جريمه سنگين مالي و محروميت از ميزباني اقدام خواهد کرد.

 بازرس اتحاديه فوتبال کشور افزود: ليست اقلام ممنوعه ورود به ورزشگاه به کرات از رسانه‌ها اعلام شده، نبايد به هيچ عنوان توسط تماشاگران وارد ورزشگاه شود. ضمن اينکه پرتاب اشيا به ميدان، شعارهاي توهين‌آميز و حتي شادي‌هاي نامتعارف‌ مي‌تواند تراکتورسازي را در ميزباني‌هاي آتي با مشکلاتي مواجه کند.

وي تصريح کرد: ناظر داوري بازي استقلال با الهلال وقايع اتفاق افتاده در اين بازي را گزارش خواهد کرد و احتمال جريمه سنگين مالي و حتي محروميت از بازي خانگي براي نماينده فوتبال کشورمان وجود دارد و تماشاگران تراکتورسازي بايد مراقب رفتار خود بوده و بهانه‌اي دست کنفدراسيون فوتبال آسيا ندهند.

آرش جابري به عملکرد خوب تماشاگران تراکتورسازي در بازي قبلي اين تيم مقابل الجزيره امارات اشاره کرد و افزود: تماشاگران تراکتورسازي در نخستين بازي آسيايي اين تيم، فرهنگ بالاي خود را به نمايش گذاشته و نمره 20 گرفتند.

وي تصريح کرد: در هر بازيي احتمال دارد که نتيجه مطلوب تماشاگران رقم نخورد و در اين لحظات هواداران فقط به تشويق تيم خود پرداخته و از پرداخت به مسائل حاشيه‌اي اجتناب ورزند.

جابري در مورد تيم تراکتورسازي افزود: فشردگي مسابقات آسيايي و ليگ برتر خستگي نمايندگان فوتبال ايران در اين رقابت‌ها را به دنبال داشته و خستگي در ساق بازيکنان تيم تراکتورسازي مقابل الشباب محسوس بود.

سرپرست سابق تيم تراکتورسازي و ماشين‌سازي خاطرنشان کرد: تراکتورسازي با برتري مقابل الشباب مي‌تواند شانس صعود خود را از اين گروه افزايش دهد و من فکر مي‌کنم در صورت برد تراکتورسازي 90 درصد شاگردان توني از گروه خود صعود کنند.

تيم تراکتورسازي تبريز ساعت 20 امشب در ورزشگاه يادگار امام(ره) ميزبان الشباب عربستان است.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار