تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۳۴۲۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پيمانکار ورزشگاه تختي دورود:
پول اهدايي مايلي‌کهن کجاست؟
 پيمانکار ورزشگاه تختي دورود ار توجه نکردن به اين ورزشگاه به شدت انتقاد دارد.

رضا سالاروند با ابراز نارضايتي از روند بازسازي ورزشگاه تختي دورود، افزود: کسي احوالي از ما نمي‎پرسد و هيچ‎کس پيگير کار نيست. شرکت توسعه و تجهيز اماکن ورزشي هم از وقتي که قسط اول را پرداخت کرده، براي قسط‎هاي بعدي دائم امروز و فردا مي‎کند.

وي اضافه کرد: شنيده‎ام آقاي مايلي‎کهن سرمربي گهر، 130 ميليون تومان از قراردادش را براي تکميل اين ورزشگاه واگذار کرده اما نمي‎دانيم اين پول دست چه کسي است و آيا صحت دارد يا نه؟

سالاروند تأکيد کرد: اگر چنين چيزي صحت دارد بايد اين پول به ما برسد تا صرف ورزشگاه شود. با آن پول سقف استاديوم تکميل مي‎شود.

پيمانکار ورزشگاه تختي دورود با بيان اين‎که واقعاً مانده‎ام چه‎کار کنم، عنوان کرد: انگار اين ورزشگاه هرگز وجود نداشته و تکميل آن از ياد همه رفته است. حدود 3 ماه است که به سبب مشکلات مالي کار را تعطيل کرده‎ايم و تا پول نرسد نمي‎توانيم کاري اجرا کنيم.

وي در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا که با اين شرايط کي ورزشگاه تکميل مي‎شود؟ گفت: اگر پول باشد حدود يک ماه ديگر. فقط سقف و نصب صندلي‎ها ورزشگاه مانده که آنها هم کار زيادي ندارند اما متأسفانه دست‎مان خالي است و پول نيست.

سالاروند با اشاره به اين‎که تاکنون حدود يک ميليارد و صد ميليون تومان هزينه کرده‎ايم، خاطرنشان کرد: از سوي وزارت ورزش و جوانان 2 ميليارد تومان براي بازسازي ورزشگاه اختصاص يافته که شرکت توسعه و تجهيز اماکن ورزشي فقط 330 ميليون تومان از اين مبلغ را به ما داده است.


:
:
:
آخرین اخبار