تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۳۴۳۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیانات رهبری نقشه راه پیشرفت کشور است
مسئول دفتر نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه الغدیر یزد بیانات رهبری در حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) را نقشه راه برای ملت و کشور خواند و گفت: فرامین رهبری بهترین تابلوی راهنما برای ملت ایران و پیشرفت کشور است.

حجت الاسلام عباس سبحانیان اظهار داشت: دشمن قسم خورده ما سناریوهای مختلفی را برای این نظام دیده است و در هر فرصتی به دنبال ضربه به نظام و انقلاب اسلامی است.
 
وی افزود: مقام معظم رهبری با درایت و هوشمندی امسال را به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند که لزوم توجه مسئولان و مردم به مسائل سیاسی و اقتصادی و مدیریت صحیح را می‌ طلبد.
 
وی ادامه داد: نامگذاری امسال در تکمیل نامگذاری سال قبل است و امسال باید بهتر از سال های قبل در اقتصاد کشور پویایی و فعالیت بیشتر داشته باشیم و در عرصه سیاست هم حماسه ‌ای دیگر خلق کنیم و دشمن را مانند گذشته نا امید كنيم.
 
سبحانيان با بیان اینکه ملت ایران در طول ۳۴ سال در مقابل هر نوع دسیسه و حیله ای ایستاده است، عنوان کرد: ملت ما ملتی منطقی است و فراتر ازحق قاتونی خودش چیزی نمی خواهد ولی اگر بخواهند ملت ایران را از حقش محروم سازند، ملت ما ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد.
 
سبحانیان، تحقق بخش سیاسی نام سال جاری را وظیفه آحاد ملت برشمرد و بیان داشت: انتظار می رود مردم در هر رده و جایگاهی که قرار دارند، فرمایش رهبری مبنی بر حماسه سیاسی را در انتخابات ریاست جمهوری خلق کنند.
 
وی افزود: دشمنان ما به دنبال ایجاد نا امنی در آستانه انتخابات، به حداقل رساندن مشارکت مردم در عرصه انتخابات و به هم زدن دیدگاه مثبت مردم نسبت به انتخابات هستند.
 
سبحانیان همچنین خطاب به مسئولان گفت: دستگاه های اجرایی هم باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا با فراهم کردن امکانات مناسب زمینه حضور و مشارکت گسترده مردم را فراهم کنند.
مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار