تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۳۴۳۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی یوونتوس:
این بایرن، بهترین بایرن مونیخ تاریخ است
سرمربی یوونتوس با وجود شکست خانگی تیمش برابر بایرن مونیخ به شاگردان خود تبریک گفت و به برتری نماینده آلمان اعتراف کرد.
آنتونیو کنته، سرمربی یوونتوس شب گذشته پس از آنکه تیمش در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در خانه 2 بر صفر باخت تا در مجموع با شکست 4 بر صفر در دو دیدار رفت و برگشت با رقابت‌های اروپایی وداع کند، گفت: فکر می‌کنم که بهترین تیم برد و صعود کرد. بایرن برتری‌اش را در هر دو بازی ثابت کرد. البته بازیکنان تیم آنها چند سال است که کنار هم بازی کرده‌اند و همیشه به مراحل پایانی لیگ قهرمانان رسیده‌اند. تیم آنها برای بردن ساخته شده است. بنابراین فکر نمی‌کنم یاوه باشد اگر بگویم این بایرن مونیخ بهترین بایرن مونیخ تاریخ است.

کنته افزود: بازیکنان بایرن همگی فیزیکی بازی می‌کنند اما در عین سختکوشی و دوندگی کارشان را عالی انجام می‌دهند. در فوتبال شما باید با خودتان رو راست باشید و وقتی تیمی قوی‌تر از خود را روبروی‌تان می‌بینید سر تعظیم فرود آورید. این فصل فرصت خوبی برای ما بود اما فراموش نکنید که ما پس از چند سال غیبت جزو تازه واردهای این تورنمنت محسوب می‌شدیم. به هر حال ما به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم که این به نظرم برای تیمی مثل ما کاری خارق‌العاده بود. زمانی که به بایرن برخوردیم گفتم این بهترین فرصت برای ماست تا برابر یک تیم خارق‌العاده قرار بگیریم و فاصله‌ای که ما را از ابرقدرت‌های اروپا جدا کرده، تخمین بزنیم.

سرمربی یوونتوس ادامه داد: زمانی که با تیمی که در آن بازیکنانی طراز اولی همچون روبن، ریبری، ماندزوکیچ و یا مولر هستند بازی می‌کنی، محال است که احساس ترس نکنی و مضطرب نشوی، چیزی که باعث می‌شود به راحتی توپ را لو بدهی. ما فصل گذشته با فتح سری A یک معجزه انجام دادیم، بنابراین امیدوارم که سال آینده بتوانیم این معجزه را در اروپا تکرار کنیم.

کاپیتان پیشین بانوی‌پیر در خاتمه اظهار داشت: حالا راهی طولانی و فوق‌العاده سخت در پیش داریم. این شکست نباید ما را بترساند بلکه باید کمک کند بلندپروازی نکنیم و دیگر نشنویم که در پیش فصل از سه‌گانه قهرمانی ما بگویند. کسانی که این چیزها را سر هم می‌کنند همان‌هایی هستند که در زندگی‌های خود هیچ چیزی نبرده‌اند. من به بازیکنانم تبریک می‌گویم و همیشه قدردان کارهای خارق‌العاده‌ای که آنها در این دو سال اخیر انجام داده‌اند هستم. بایرن ما را از یک خواب فوق‌العاده بیدا کرد اما ما هنوز هم جزو 8 تیم برتر اروپا هستیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار