تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۳۴۳۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازي با تماشاگر هم باشد کسي نمي‌آيد
 سرمربي تيم فوتبال گهر دورود گفت:‌ بازي با استقلال با تماشاگر هم باشد فکر نمي‌کنم کسي به ورزشگاه بيايد.


محمد مايلي‌کهن در نشست خبري پيش از بازي با استقلال در مورد همه چيز صحبت کرد از مقاوم‌سازي روستاها تا زمان دانشجويي‌اش در تهران و کمبود پارکينگ ورزشگاه آزادي. او در اين نشست فقط چند کلمه در مورد بازي با استقلال صحبت کرد.

وي در ابتداي صحبت‌هايش گفت: حادثه دلخراش زلزله بوشهر را تسليت مي‌گويم. تعدادي از هموطنان عزيزمان در اين حادثه جانشان را از دست دادند و تعدادي هم مجروح شدند. بايد اميدوار باشيم که زلزله نيايد يا وقتي زلزله بالاتري مي‌آيد شرايط به گونه‌اي باشد که به مردم خسارت وارد نکند. بوروکراسي اداري يکي از مشکلات کشور است.

وي ادامه داد: چند سال پيش براي يک خانه روستايي مبلغي را پرداخت کردم و از رئيس جمهور هم درخواست کمک کردم که ايشان هم دستور دادند به اندازه همان مبلغ کمک شود و من پيگير بودم تا اينکه بعد از 5 سال همان مبلغ پرداخت شد، شما ببينيد در اين مدت چقدر اجناس گران شده بود.

وي ادامه داد:‌ همچنين درگذشت حجت‌الاسلام يحيي‌زاده را تسليت مي‌گويم که جان به جان آفرين تسليم کرد. ايشان رئيس کميسيون فرهنگي ورزشي مجلس بود و فوق‌العاده آدم نجيب و شريفي بودند. درگذشت ايشان را به خانواده يحيي‌زاده و مردم شريف تفت و ميبد تسليت مي‌گويم.

سرمربي گهر با اشاره به بازي استقلال عنوان کرد: هميشه بازي ما با استقلال سخت بوده و هست استقلال از تيم‌هاي بزرگ کشور است که بازي در ليگ قهرمانان آسيا را واگذار کرد و فشار رواني به اين تيم آمده است و مي‌خواهد بازي خوبي مقابل ما انجام دهد و خودش را از اين شرايط خارج کند.

سرمربي گهر افزود: تيم ما هم تا دلتان بخواهد کمبود بازيکن دارد مخصوصا در خط دفاعي. ساشا که دفاع وسط ما بود در 2،3 بازي است که او را نداريم. داود بکپور در بازي با تيم ملي نوجوانان رباط پاره کرد، عمار نيک‌خواه نيز مشکل شکمي پيدا کرده است. با اين حال مي‌خواهيم اصول جوانمردي را رعايت کنيم زيرا خودمان شانس داريم. مي‌خواهيم بازي مردانه‌اي را ارائه کنيم.

وي در مورد بيانيه‌ اخيرش که در مورد مشکلات ورزشگاه آزادي نوشته بود، گفت: در سال 1353 که فکر مي‌کنم بيشتر شما به دنيا نيامده بوديد من دانشجو شدم. در سال 1353 ورزشگاه آزادي افتتاح شد که آن زمان فکر نمي‌کنم در کل تهران 500 هزار ماشين هم وجود داشت. با اين حال پارکينگ‌هاي متعددي احداث شده بود ولي هر رئيسي که آمد تعدادي از آنها را واگذار کرد. براي اتومبيلراني، موتورسواري، سوارکاري، شرکت واحد، اسکيت، ووشو، تير و کمان و اکنون ببينيد مردم براي ديدن هر مسابقه چه مشکلاتي دارند و چه ترافيکي ايجاد مي‌شود و پارکينگ کم داريم درحالي که آن زمان پارکينگ‌هاي زيادي پيش‌بيني شده بود. در کنار ورزشگاه 100 هزار نفري هم آمدند ورزشگاه 40 هزار نفري بسازند هيچکدام از شما هم نيامديد که ببينيد اکنون هم 5 يا 10 درصد هم پيشرفت کرده است و چرا در دل پايتخت چنين شده است. يکي از مشکلات ما همين است. منِ مربي، من مديرعامل، من بازيکن و من رسانه مقصر هستيم.

مايلي کهن در پاسخ به اين سؤال که يکي از تقصيرها هم متوجه اين مسئله است که هر چيزي در جاي خودش بيان نمي‌شود و امروز نشست خبري نيز پيش از بازي است و شما در مورد بازي بهتر است، صحبت کنيد، گفت: يکي از دوستان سؤالي پرسيد و من احترام گذاشتم و اين حرف‌ها را زدم.

وي ادامه داد: زماني که به حريفم توهين مي‌شود و به همکارم توهين مي‌شود من از اين قضيه خوشحالم؛ اما وقتي به من توهين مي‌شود ناراحت مي‌شوم و جوّ ورزشگاه به گونه‌اي شده است که حتي مسببان اين جوّ نيز خودشان ناراحت مي‌شوند. در بازي گهر با سپاهان هم وقتي به داور اهانت شد من چون کاري از دستم برنمي‌آمد زمين را ترک کردم. با اين جو همه داريم ضرر مي‌کنيم. قرار نيست در هر مسابقه‌اي که مي‌بازيم آخرين مسابقه باشد.

مايلي‌کهن افزود: بازي دورتموند و مالاگا را همه ديديد. بعد دقيقه 90 هم گل زده شد. در قبل‌تر هم در بازي منچستر و بايرن هم همين اتفاق تکرار شد. ما مي‌توانيم از نظر فني غني و بهتر باشيم حتي مي‌توانيم بهتر از تيم ملي 96 باشيم. هم از نظر اخلاقي و هم از نظر فني، اما خودمان نخواستيم.

وي در مورد درخواست باشگاه گهر براي برگزاري بازي با استقلال با حضور تماشاگران و اينکه حسن‌زاده گفته است، بايد اين درخواست به کفاشيان داده شود، گفت: باشگاه نامه زده است، اما اين قضيه لوث شده و فکر نمي‌کنم اگر بازي با استقلال هم با حضور تماشاگر باشد کسي به ورزشگاه بيايد. در گذشته وقتي تيمي را محروم مي‌کنيم مي‌گويند درها را باز مي‌کنيم تا هر کسي خواست بيايد بعد سپس از اين قضيه عدول مي‌کنيم؛ اما در زمينه درخواست ما مي گويند نمي‌شود قانون را دور زد هر چند اگر اين درخواست موافقت مي‌شد خوشحال مي‌شديم.

در پايان نشست وقتي خبرنگاري از مدير روابط عمومي ليگ خواست که به مربيان تذکر داده شود که در نشست‌هاي خبري پيش از بازي فقط در مورد بازي صحبت شود و قانون در اين زمينه مثل کنفدراسيون فوتبال آسيا اجرا شود، مايلي‌کهن باز هم واکنش نشان داد و گفت: من به اندازه سن شما موهايم سفيد شده و قانون را بهتر مي‌دانم؛ اما بايد در همه نشست‌ها اينگونه باشد.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار