تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۳۴۳۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صنعت نفت برای اعاده حیثیت به میدان می‌رود
در هفته سی‌ودوم لیگ بر‌تر فوتبال عصر جمعه صنعت نفت آبادان در یک بازی تشریفاتی میزبان تیم راه آهن خواهد بود.

صنعت نفت آبادان در یک دیدار کاملاً تشریفاتی بعد از ظهر فردا در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف راه‌آهن خواهد رفت.

یاران سعید سلامات در عین ناامیدی در دیداری بی‌تأثیر میزبان شاگردان علی دایی هستند تا شاید با برد در این دیدار اندکی از طعم تلخ سقوط بکاهند.

ورزشگاه تختی آبادان در بازی فردا مشخص نیست که چهره‌ای از خود بر جای خواهد گذاشت و در صورت حضور تماشاگران معلوم نیست عکس‌العمل آن‌ها در قبال نتایج فاجعه وار صنعت نفت در لیگ جاری که منجر به سقوط این تیم شد چیست؟

نفت آبادان با ظرفیت بالایی که در برخی دیدار‌ها از خود نشان داد موفق نشد در لیگ بر‌تر خود را حفظ کند و این نخستین بار است که این تیم از هفته‌ها قبل سقوط خود را به دسته پایین‌تر مسجل می‌کند و نتایج این تیم در فصل جاری در تاریخ فوتبال آبادان بی‌سابقه بود.

صنعت نفت در مجموع 31 بازی تنها موفق به کسب 19 امتیاز شده است و به طور حتم تختی آبادان در روز جمعه رنگ و رویی دیگر خواهد داشت که تحمل آن برای اهالی فوتبال بسیار سخت خواهد بود.

تیم راه آهن اما با خیالی آسوده پای به این میدان خواهد گذاشت چرا که این تیم نه ترس سقوط دارد و نه دغدغه‌ای برای صعود، بنابراین این تیم اوضاع بسیار بهتری نسبت به تیم صنعت نفت دارد.

یاران علی دایی برای دومین بار است که در فصل جاری به آبادان سفر می‌کنند و در دیدار قبل که در فاصله بین دو نیم فصل و در چارچوب جام حذفی برگزار شد، نفت آبادان موفق شد در روزی که همه چیز برای این تیم خوب پیش می‌رفت راه آهن را با حساب سه بر دو از پیش روی بردار و به مرحله بعد صعود کند.

راه‌آهن در این دیدار فرزاد آشوبی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و سایر نفرات این تیم به نظر می‌رسد که مشکلی برای تقابل با نفت آبادان ندارند.

تیم راه‌آهن تهران از 31 بازی در حال حاضر صاحب 44 امتیاز است و در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی لیگ بر‌تر فوتبال کشور جای گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های صنعت نفت آبادان و راه‌آهن تهران در چارچوب هفته سی‌ودوم لیگ بر‌تر فوتبال کشور عصر جمعه و از ساعت 17 و 30 دقیقه و با قضاوت محمدرضا اکبریان با کمک های حمزه علی سلیمی و علی عباس‌قلی‌زاده به دیدار یکدیگر می روند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار