تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۳۴۴۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمايت شمشيربازان ايراني از ملت فلسطين
 دو شمشيرباز ايراني در حمايت از مردم مظلوم فلسطين از رويارويي با نمايندگان رژيم اشغالگر قدس در رقابت‌هاي جوانان جهان خوداري کردند.

به نقل از روابط عمومي فدراسيون شمشيربازي ايران، در شرايطي که مسابقات جهاني در رده جوانان در کرواسي در حال برگزاري است، در رده اسلحه اپه و رده مردان، بهداد مرادي برابر شمشيربازاني از الجزاير، اروگوئه، پرتغال، مکزيک، اسلواکي و دانمارک پيروز شد ، با شکست تمامي حريفان به عنوان نفر نخست از جدول خود صعود کرد و در مرحله بعد نيز به دليل کسب اين نتايج با قرعه استراحت مواجه شد.

در مرحله حذفي وي با نماينده رژيم اشغالگر قدس روبه رو شد که در اقدامي جوانمردانه در حمايت از مردم مظلوم فلسطين و پيروي از آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از ادامه مسابقه خودداري کرد.

همچنين امر رضا کنعاني ديگر نماينده کشورمان در جدول مقدماتي با نماينده رژيم اشغالگر قدس مواجه شد. وي نيز در اقدامي مشابه از ادامه مسابقه انصراف داد.

بهنام بيک ديگر شمشيرباز کشورمان نماينده ميزبان (کرواسي)، بحرين و مراکش را شکست داد و به دليل کسب اين نتايج با قرعه استراحت رو به رو شد. او در مرحله حذفي با قبول شکست مقابل شمشيرباز قدر و نامدار ايتاليا از صعود به مراحل بالاتر بازماند.


:
:
:
آخرین اخبار