تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۳۴۴۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پيام تشکر مهدوي‌کيا از مردم
 مهدي مهدوي‌کيا با صدور پيامي به نمايندگي از خانواده مهدوي‌کيا از ابراز همدردي مردم، مسئولان و جامعه ورزش کشور تقدير و تشکر کرد.


 در پيام کاپيتان اسبق تيم ملي ايران آمده است:

«به نام خدا»

مادر که رفت، تحمل اين غم براي مان غيرقابل باور بود. فکر مي‌کرديم تنهاييم. او که سنگ صبورمان بود، را از دست داده بوديم. شما اما کنارمان بوديد و تنهاي‌مان نگذاشتيد. از همان لحظات ابتدايي همدردمان بوديد و ما خانواده «مهدوي‌کيا» را خانواده خود دانستيد. حضورتان همه جا کنارمان بود. از چشمه و ابراهيم‌آباد گرفته تا هر گوشه از دنيا که اين خبر را شنيديد و به ياد مادر فاتحه‌اي خوانديد.

شما که از مراسم تشييع‌، تدفين و مجالس ترحيم تا ورزشگاه‌ها‌؛ مثل روزهايي که پيراهن ملي به تن داشتم، مثل يک بازيکن ملي‌، لطف‌تان را از ما دريغ نکرديد.

شما خوبان از "سيد محمد خاتمي" و "سيد حسن خميني" که با پيام‌هاي تسليت و تماس‌هاي تلفني خود ما را شرمنده کردند تا يکايک هموطناني که شايد حتي سعادت ديدار‌تان نصيب نشده تنهاي‌مان نگذاشتيد. با لطفي که سعادت سال‌ها پوشيدن پيراهن تيم ملي را نصيب‌ام کرده بوديد.

از دست دادن مادر‌، مادري اين چنين مهربان که زندگي‌اش را وقف‌مان کرده بود، غمي بزرگ را به همراه دارد که تا ابد همراه‌مان مي‌ماند اما اين ابراز محبت‌هاي بي‌کران شما بزرگواران دلگرمي‌مان بود و تسکين درد.

شما دوستان خوبم در پرسپوليس‌، تيم محبوب همه دوران فوتبالم. از مديرعامل‌، معاونين و اعضاي هيئت مديره تا ياران قديمي در کادرفني و اجرايي تيم. يکايک شما همبازيان عزيز در تيم بزرگسالان و خانواده بزرگ پرسپوليس در تيم‌هاي پايه‌، پزشکي و اجرايي و شما هواداران دلسوز و پيشکسوتان گرانقدر.

و سپاس از روسا و مديران فعلي فدراسيون فوتبال‌، سازمان ليگ‌، اتحاديه باشگاه‌ها، روساي اسبق سازمان تربيت‌بدني و فدراسيون فوتبال، کميته ملي المپيک، وزارت ورزش، هيات فوتبال استان تهران و باشگاه‌هاي استقلال، راه آهن، سايپا، داماش و نفت تهران و بسياري از ديگر باشگاه‌هاي کشور که با پيام هاي تسليت و حضور مديران، کادرفني و بازيکنان خوب‌شان، قوت قلبي بودند براي ما در تحمل اين غم بزرگ.

سپاسي ويژه از قهرمانان ملي رشته‌هاي گوناگون ورزشي ايران به خصوص مربيان و مدال‌آوران رشته‌هاي جودو و کشتي. همچنين همه هنرمندان عزيزي که در اين مدت با ما ابراز همدردي کردند.

سپاس از شما دوستان عزيز رسانه‌اي که کنارمان بوديد. از روزنامه‌ها، خبرگزاري‌ها و سايت‌ها گرفته تا دوستان عزيز راديو و تلويزيون و البته از همه ارگان‌هايي که در برگزاري مراسم ياري‌مان دادند، به ويژه نيروي محترم انتظامي‌، راهنمايي و رانندگي، شهرداري منطقه 6 و مديريت بيمه ايران.

متشکر از همه شما اهالي خوب روستاهاي ابراهيم آباد و چشمه، استاندار، فرماندار و ديگر مسئولان و همچنين مردم خوب استان مرکزي، کسبه محترم بازار شوش، اهالي محله‌هاي سادات و بلوار ابوذر تهران و همه آشنايان و اقوام و بزرگواراني که تنهاي مان نگذاشتيد.

آرزوي خانواده مهدوي‌کيا اين است تا بتوانيم در روزهاي شادي اين همه محبت‌تان را جبران کنيم.

فرزند کوچک شما مردم بزرگ ايران

مهدي مهدوي کيا


مرجع / ایسنا
برچسب ها: پیام ، تشکر ، مهدوی‌کیا ، مردم
:
:
:
آخرین اخبار