تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۳۴۴۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حسن‌زاده:بازي امروزاستقلال بدون تماشاگراست
 رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: راي قبلي پابرجاست و بازي امروز استقلال مقابل گهر بدون حضور تماشاگران است.

اسماعيل حسن‌زاده در مورد محروميت تماشاگران استقلال از حضور در ديدار امروز اين تيم مقابل گهر گفت: بازي امروز بدون تماشاگر برگزار مي‌شود و کميته انضباطي هيچ راي جديدي صادر نکرده است. مايلي‌ کهن در مصاحبه خودش پيشنهادي داده بود که بازي با استقلال با حضور تماشاگران برگزار شود. انتظار مي‌رفت در اين ارتباط اقدامي انجام شود اما تنها نامه باشگاه گهر دورود که به سازمان ليگ ارسال شد و امضاي آقاي تاج را داشت در اختيار کميته انضباطي قرار گرفت.

وي افزود: اگر قرار بود چنين عملي انجام شود بايد باشگاه استقلال اين درخواست را ارائه مي‌کرد و نامه سازمان ليگ مبني بر موافقت با رسيدن عوايد اين بازي به ساختن ورزشگاه تختي درود به دست ما مي‌رسد. هيچ کدام از اين کارها صورت نگرفت تا اين بازي در نهايت بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

حسن‌زاده تاکيد کرد: با توجه به رفتارهايي که در بازي استقلال وجود داشت در نهايت اين بازي بدون حضور تماشاگران برگزار مي‌شود. با وجود اينکه پيشنهاد مثبتي از سوي گهر دورود داده شد اما نامه‌اي به دست ما نرسيد تا کماکان امروز بازي بدون تماشاگر برگزار شود و هواداران از رفتن به ورزشگاه خودداري کنند.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار