تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۳۴۴۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اگر مسي را داشتيم، بارسا را 6 تايي مي‌کرديم
 مدير ورزشي پاري سن ژرمن اعلام کرد اگر مهاجم آرژانتيني بارسلونا در ترکيب اين تيم مي‌بود، کاتالان‌ها را 6 تايي مي‌کرده‌اند!

بارسلونا و پاري سن ژرمن در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا برابر هم قرار گرفتند که بارسلونا در مجموع راهي مرحله بعد شد.

ديدار برگشت که در نيوکمپ برگزار شد با تساوي يک بر يک به پايان رسيد. بارسا ابتدا با گل خاوير پاستوره از حريف عقب افتاد ولي با آمدن ليونل مسي به ترکيب بارسلونا،‌ همه چيز تغيير کرد و کاتالان‌ها گل خورده را جبران کرده و به مرحله بعد راه يافتند.

لئوناردو در مورد تاثير زياد مسي در ترکيب بارسلونا گفت: ما بدون آنکه به بهترين تيم دنيا ببازيم از گردونه رقابت‌ها حذف شديم. باور نکردني ولي درست است. از اين موضوع ناراحت هستيم زيرا مي‌توانستيم راهي مرحله بعد شويم.

لئوناردو معتقد است هواداران بارسلونا در ديدار برگشت مي‌ترسيده‌اند که تيمشان حذف شود. «تيم ما در 2 ديدار رفت و برگشت فوق العاده بود. ما تصميم داشتيم بهتري بازي خودمان را به نمايش بگذاريم. خيلي سخت است که شما در نيوکمپ بدين شکل بازي کنيد. به عقيده من بارسلونايي‌ها از اينکه ببازند واهمه داشتند. گل نخست را زديم و شانس اين را داشتيم که گل دوم را بزنيم ولي بازي کردن در نيوکمپ چيزي است که کمي عجيب است. اگر ليونل مسي در ترکيب تيم ما بود،‌ مي‌توانستيم بارسلونا را 6 بر صفر شکست دهيم!»


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار