تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۳۴۴۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سلامات: بازيکنان قصد حضور در ميدان را نداشتند
 سرمربي نفت آبادان پس از برتري تيمش مقابل راه‌آهن گفت: به دليل توهين تماشاگران بازيکنان قصد نداشتند در اين ديدار حاضر شوند.

  سعيد سلامات پس از برتري يک بر صفر تيمش مقابل راه‌آهن گفت: به خاطر اينکه در ابتداي بازي تماشاگران به بازيکنان توهين کرده بودند آنان قصد نداشتند وارد زمين شوند.

 وي ادامه داد: پس از اين عمل تماشاگران بازيکنان روحيه نداشتند اما با صحبت‌هايي که با آنها کرديم تصميم به بازي گرفتند و در نهايت نيز به پيروزي رسيدند.

سرمربي نفت آبادان افزود: بازي خوب و رواني بود و با توجه به اينکه مجبور بوديم تغييراتي در تيم دهيم و بازيکنان جواني را به ميدان بفرستيم در بعضي از پست‌ها با مشکل مواجه شديم.

سلامات ادامه داد: کمک مربي‌اي که به تازگي به تيم اضافه شده مدرک درجه A مربيگري از يوفا دارد و در دسته 5 آلمان نيز مربيگري کرده است.

وي در مورد ادامه بازي‌هاي ليگ گفت: اميدوارم سقوط‌کننده‌اي سربلند باشيم. تماشاگران بايد چه در ليگ حرفه‌اي و چه در ليگ 1 از تيم حمايت کنند.

سلامات در مورد شرايط بازي گفت: ما در دو جناح بازيکنان جواني را گذاشته بوديم که بتوانيم به خوبي به تيم حريف فشار آوريم اما وجود همين بازيکنان جوان باعث شد تا راه‌آهن به تيم ما فشار بياورد.

وي در پايان گفت: هيئت مديره باشگاه عنوان کرده اگر در 3 بازي آخر ليگ به پيروزي برسيم 10 درصد از جرايم در نظر گرفته شده بخشيده شود.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
داریوش abadan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
0
1
تیم دسته یکی و این همه ادا ندیدم . تماشاگران حق دارند نسبت به تیمی که این همه واسش هزینه شد و 2 برد آوره و ته جدول را محکم چشبید تا به دسته 1 رفت اعتراض کنند !!!!!
:
:
:
آخرین اخبار