تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۳۴۴۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاظمي: پنالتي ما را مقابل پرسپوليس نگرفتند
 سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در بازي با پرسپوليس پنالتي صد در صد ما را نگرفتند.

 فرهاد کاظمي پس از تساوي يک بر يک برابر پرسپوليس در نشست خبري اظهار داشت: همه چيز دست خودمان بود. بايد در دو بازي آينده هم امتيازات لازم را بگيريم اما بي‌دقتي فاکتوري است که گريبان خيلي از بازيکنان ما گرفته است. پرسپوليس با تمام نفراتش به ميدان آمد و جوانمردانه بازي کرد تا حرف و حديثي پيش نيايد.

وي ادامه داد: در نيمه اول اشتباهات زيادي داشتيم اما در نيمه دوم بهتر بوديم و هر چند تمرکزمان در محوطه جريمه کم بود. ما مي‌خواهيم جايگاه داماش را بگيريم و در ليگ برتر بمانيم. داماش دو بازي سخت ديگر دارد.

کاظمي در مورد موقعيت‌هاي گلزني زيادي که تيمش از دست داد، گفت: در ديدار با راه‌آهن در هفته قبل 8 موقعيت گل را با بي‌دقتي از دست داديم. در بازي امروز هم ديديد که چند موقعيت گلزني را هدر داديم. با اين حال از هواداران ذوب‌آهن که به ورزشگاه آمدند و تيم را تنها نگذاشتند تشکر مي‌کنم.

سرمربي ذوب‌آهن در مورد اينکه چرا اول بايد گل بخوريد تا خوب بازي کنيد، گفت: اشتباهات فني زياد داريم. اشتباهات بازيکنان ما فاحش بود. 5 بازيکن ما در حد و اندازه تيم امروز بازي نکردند. دفاع وسطمان خيلي بد بازي کرد اما نبايد فراموش کنيم پرسپوليس تيم پرمهره‌اي است و نيمکت نشينان اين تيم مي‌توانستند هر کدامشان نتيجه را تغيير دهند.

وي در مورد خبر مذاکره سعد محمدي با امير قلعه‌نويي براي سرمربيگري در فصل آينده ذوب‌آهن گفت: شما به روزنامه‌ها چه کار داريد به واقعيت و اتفاقات واقعي بپردازيد. شايد هم اين اتفاق بيفتد اما اگر لازم باشد خودم به امير قلعه‌نويي تلفن مي‌زنم و مي‌گويم به ذوب‌آهن بيايد. اين حق طبيعي باشگاه است که هر تصميمي که خواست بگيرد.

وي ادامه داد: ببينيد در اروپا چه طور رفتار مي‌کنند. مورينيو قرار است از تيمش برود اما بازيکنان دستور پذيري خاصي از سرمربي دارند اما در ايران اينگونه نيست و اين مسائل باحاشيه سازي همراه مي‌شود.بازيکن سالاري در فوتبال ما غوغا مي‌کند. زماني که در سپاهان بودم ابوالهيل را اخراج کردند. اما بعد از رفتن من او را به باشگاه آوردند. الان ابوالهيل کجاست؟چه شد آن تشويق‌ها؟ بحث اخلاقي در فوتبال ما دروغ است. حتي اگر رئيس باشگاه مصاحبه کند و بگويد فصل آينده تغييراتي در باشگاه مي‌دهد، آن را حق باشگاه ذوب‌آهن مي‌دانم اما تمرکز ما بر روي دو بازي آينده و ماندن در ليگ است.

کاظمي در مورد اينکه چرا در آستانه بازي سنگين با پرسپوليس چنين تيتري زده مي‌شود، گفت: اين جنگ رسانه‌اي را از قبل گفتم و بيشتر حاصل تلاش يکي از تيم‌هاي در حال سقوط است. اين ترفندها قديمي شده است. شايد زماني که يکي دو رسانه بيشتر نبود اين مسائل جواب مي‌دادکه در مورد آجرلو جواب مي‌داد و آنهايي که مي‌خواستند به هدفشان برسند، رسيدند. اما اکنون که رسانه‌ها گسترش پيداکرده قطعا کسي که پشت پرده تيترها و خبرها است، به هدفش نمي‌رسد. براي ما دو بازي آينده و ماندن در ليگ مهم است.

کاظمي در مورد اينکه چرا به احسان پهلواني بيشتر بازي نداديد، گفت: 18 دقيقه بازي براي اين بازيکن جوان بس بود. و تمام تلاشش را کرد.

سرمربي ذوب‌آهن در مورد وضعيت داوري در ليگ گفت: سعي کردم در مورد داوري حرفي نزنم6-7 پنالتي ما را نگرفتند اما گفتن آنها دردي در ذوب‌آهن دوا نمي‌کند. هر چند در چند بازي اخير داوري‌ها بسيار عالي بود و داوران تلاش خودشان را کردند اما امروز مقابل پرسپوليس پنالتي صد در صد ما که روي قاسم حدادي‌فر اتفاق افتاد را نگرفتند. شايد اگر آن پنالتي را مي ‌گرفتند نتيجه عوض مي‌شد. با اين حال خوشحالم که کسي نمي‌تواند بگويد مقابل تيم بزرگ پرسپوليس تحقير شديم. ما در دو بازي اخير مقابل راه‌آهن و پرسپوليس خوب بازي کرديم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار