تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۳۴۴۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کار فرهنگي 80نفر به عربستان بردن نيست
 سرمربي تيم فوتبال گهر دورود گفت: کار فرهنگي به اين بود که تماشاگران استقلال را ببخشند نه اينکه 80نفر را به عربستان ببرند.

  محمد مايلي‌کهن پس از شکست 2 بر صفر برابر استقلال در نشست خبري اظهار داشت: اگر قرار است وقت بگذاريم و مطالب را دقيق ننويسند فايده‌ ندارد. تسليت گفتم به بوشهري‌ها هيچکس چيزي ننوشت. تنها کسي هستم که باخت و بردم فايده‌اي ندارد. حتي خبرگزاري ايرنا اين حرف را نزد. حتي گفتم يک آدم نجيب و شريف به ورزش کمک کرد بازهم ديده نشد. اگر قرار است ننويسيد حرف نزنم.

 وي ادامه داد: با وجود همه مشکلاتي که داشتيم و مشکلات‌مان بد هم عنوان مي‌شود و همه متوجه هدايتي مي‌شود من هيچ وقت هدايتي را مقصر ندانستم او پول را تزريق کرده اما پول با تاخير داده شده است. نبايد آدمي که از جيبش خرج کرده از ورزش دورش کنيم. امروز خوب و قابل قبول بازي کرديم سه موقعيت گلزني در ابتداي بازي داشتيم. در يکي از آنها استقلال کرنر به دست آورد و گل زد و در ادامه بازي متعادل بود و بعد روي يک ضربه کاشته که از دروازه دور بود گل خورديم که نبايد مي‌خورديم. در نيمه دوم مقابل استقلال در حد تيم ملي خوب بازي کرديم يازده بازيکن در ميدان هستند و يازده بازيکن خوب هم بيرون هستند. عزيزان دورودي بازي را ديدند و به بازيکنانم خسته نباشيد مي‌گويم.

وي افزود: به ليگ يک سقوط کرديم اما براي بازي جوانمردانه بايد خوب بازي کنيم امروز بازي کرديم و دوباره در شهر دورود بايد مقابل آلومينيوم بازي کنيم مقابل تيمي که در خطر سقوط است بايد بازي کنيم. بايد در زمينه برنامه‌ريزي بهتر عمل مي‌شد.

مايلي‌کهن در مورد اينکه تاج گفت اگر تيم ملي برنامه‌هايش را بدهد سازمان ليگ هم برنامه‌هاي سال آينده را مي‌دهد گفت: اميدوارم که حرف‌هاي تاج بشود زمان عزيزمحمدي هم اين حرف‌ها بود. اگر مربي ايراني بود سر و صدا مي‌کردند با اين نتايج مي‌رويم بازيکن از دسته دوم آلمان مي‌آوريم اما مسلمان را نمي‌بينيم دستياران ايراني را نمي‌بينند و از خارج دستيار مي آوريم. اين همه تلاش مي‌کنيم و آقايان را مي‌آوريم روي نيمکت تيم ملي، همه اين کارها را بکنند. مي‌گويند مي‌خواهيم در امارات اردو بزنيم تجربه 40 ساله من مي‌گويد که بازيکنان ايراني نمي‌توانند بيش از دو سه روز از خانواده دور باشند. سازمان ليگ چه ربطي دارد. کي‌روش هر روز رفته مرخصي، آيت اللهي هم انگار ما از پشت کوه آمده‌ايم مي‌گويد او مرخصي‌اش تمام شده است. مگر قبل از جام جهاني مرخصي داريم؟ دبير فدراسيون شان خودش را پايين آورده و سرپرست تيم ملي شده است و مي‌گويد.

مايلي‌کهن تصريح کرد: اکنون حاج قاسم يک مربي با دانش است است که با استقلال کار مي‌کند. دکتر صالح نيا، نادري استاد هستند اما هيچي با دعوايي که من و شما با هم داريم بايد در همه زمينه‌ها سکوت کنيم و از نظر فني بگوييم ليگ‌مان به درد نمي‌خورد.

وي در مورد اينکه چرا باشگاه گهر تشکيلات نداشته است، گفت: موافقم که بايد تشکيلات باشد. نبايد محروم کنيم که هر تيمي صعود کند. تيم‌هايي که صعود مي‌کنند اگر بازي نکنند از بين مي‌روند مردم لرستان دلسرد نشوند و تيم گهر کاري کرد که در تاريخ باقي ماند. کار متوسل زاده را به ياد داريد؟ در واقع هيچ چيز از ارزش‌هاي مردم دورود کم نکرده است.  شهري که نگران انجام بازي در آن بوديم بايد با ساختار مناسب و زيرسازي بالا بيايند و مي‌توانند سهميه ليگ برتر را به دست بياورند امتيازهايشان را به تيم‌هاي ديگر بفروشند که مي‌توانند اين کارها را انجام بدهند.

وي افزود: تقاضا کرديم بازي با حضور تماشاگر باشد و عوايد ناشي از اين بازي در اختيار عزيزان دورودي باشد در کنار مبلغ ناچيزي که من دادم تاسف مي‌خورم که اين امر محقق نشد کار فرهنگي اين بود نه اعزام 80 نفره به عربستان اگرچه اعلام کردند با اين قضيه موافقيم اما موافقت زماني است که باشگاه استقلال يک نامه بزند چون احساس مي‌شد اگر هوادار بيايد تحت فشار قرار مي‌گيرند و برخي از صحبت‌هاي اطراف تيم مبني بر اين بود. اگر شهر به شهر و روستا به روستا گدايي کنم و پاي مردم را ببوسم تلاش مي‌کنم ورزشگاه شهر دورود تکميل شود. با کار ناچيز من ورزشگاه دورود تکميل نمي‌شود من دوست دارم از اين شهر نجيب و کوچک حمايت کنيد.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار