تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۳۴۵۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمایت ائتلاف پیشرفت از لیست خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت برای شوراها
رییس ستاد تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت از توافق نهایی صورت گرفته با ائتلاف برای پیشرفت برای حمایت از لیست نهایی خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت برای شوراها خبر داد.

پرویز سروری در این زمینه گفت: با تشکیل و افزایش  فعالیت ستاد تشکل  خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در کشور  و با برگزاری جلسه  های مختلف با گروه های و مجموعه های تاثیرگذار در شوراها  جلسه های کاری را با نماینده ائتلاف پیشرفت برگزاری کردیم که در نهایت مقرر شد تا این ائتلاف لیستی برای انتخابات شورا ارایه نکند و از لیست نهایی این تشکل حمایت کند .
 
وی افزود : در این زمینه نماینده ائتلاف پیشرفت با این  تشکل  در حال همکاری است  و نقطه نظرات این ائتلاف  برای تصمیم گیری ها ارایه خواهد کرد تا به جمع بندی نهایی برای ارایه لیست واحد برسیم .
 
وی با اشاره بر این نکته که این اقدام می تواند از تکثر لیست ها ارایه شده  برای شورا جلوگیری کند گفت: بذرپاش بعنوان نماینده این ائتلاف از ابتدای شکل گیری خدمتگزاران  به عنوان عضو راهبردی تشکل حضور داشت و در جلسات و نشست‌های ائتلاف  نیز فعال بود .

رییس ستاد تشکل  خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در خصوص ارایه لیست نهایی شورا‌ها گفت: با توجه به حجم وسیع کار ها در استانها و شهرستان ها  امیدواریم پس از رایزنی های صورت گرفته  لیست‌های استانی زودتر اماده ارایه شود .

سروری با اشاره بر اینکه لیست های تهران و کلان شهرها پس از طی مراحل ویژه در کمیته های تخصصی  و رایزنی ها  مد نظر قرار خواهد گرفت گفت : ما با توجه به فرصت باقی مانده  کارها را در معاونت های  مختلف این تشکل که شامل افراد زبده و صاحب تخصص هستند   دنبال می کنیم و نمی خواهیم دقت را فدای سرعت بکنیم .

وی تاکید کرد: در هر مرحله از کار از  نگاه اجتماعی مد نظر تشکل  فاصله نخواهیم گرفت و به منظور کاهش تکثر و آشفتگی در سبد آرای اصول گرایان و ولایی  افراد معرفی شده باید شروط لازم و نگاه نهایی کاملا تخصصی و خدمت مدارانه  داشته باشند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار