تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۳۴۵۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پس از 31 سال بی‌نشانی
شهید عزت‌الله رسولی به وطن بازگشت/ تصاویر
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان از تشییع پیکر پاک شهید عزت‌الله رسولی در زادگاهش خبر داد.

غلامرضا سیاه‌پور اظهار کرد: مسجدسلیمان یکی دیگر از شهرهای استان خوزستان است که یک پرستوی مهاجر از سفر برگشته دارد.

وی با ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام گفت: شهید عزت الله رسولی پس از 31 سال بی‌نشانی به آغوش وطن بازگشت.

 

*نوجوان شهید 14 ساله

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان در ادامه به معرفی شهید عزت الله رسولی پرداخت و افزود: این لاله پرپر‌‌ همان شهید نوجوان 14 ساله‌ای است که در 27 آبان ماه سال 1347 در محله چیت شویی مسجدسلیمان دیده به جهان گشود و در 21 بهمن ماه سال 1361 عملیات والفجر مقدماتی آسمانی شد.

این مقام مسئول درباره برنامه تشییع شهید رسولی تصریح کرد: پیکر پاک این شهید پس از انتقال به شهرستان، در روز یکشنبه 25 فروردین‌ماه ساعت 9 صبح از مسجد جامع نمره یک به سمت سازمان تبلیغات اسلامی تشییع می‌شود.

 

*آرامگاه؛ گلزار شهدای چهاربیشه

وی خاطرنشان ساخت: پیکر این شهید مسجدسلیمانی پس از تشییع با شکوه در شهر، به گلزار شهدای چهاربیشه منتقل خواهد شد و در کنار همرزمانش آرام می‌گیرد.

سیاه‌پور با بیان اینکه برای استقبال و تشییع شهید عزت الله رسولی ستادی تشکیل شده است گفت: بر اساس تصمیمی که گرفته شد روز شنبه 24 فروردین ماه همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) مراسم وداع با این شهید از سفر برگشته برگزار خواهد شد.

 

*وداع در مسجد فاطمه الزهرا (س)

به گفته، دبیر ستاد بزرگداشت شهید عزت الله رسولی مسجدسلیمان مراسم وداع با این شهید عملیات والفجر مقدماتی، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) واقع در کوی المهدی (کمپ کرسنت) برگزار می‌شود و مردم مسجدسلیمان با این حماسه ساز شهر خود برای بار آخر خداحافظی می‌کنند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار