تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۳۴۵۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موسوي در كارگروه اشتغال عنوان‌كرد؛
خوزستان رتبه دوم كشوري در حوزه تعاون
مديركل اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان گفت: خوزستان در سال‌گذشته توانست رتبه‌ي دوم كشور را در حوزه‌ي تعاون به خود اختصاص دهد.

سيدخلف موسوي در جلسه كارگروه اشتغال كه امروز، 24 فروردين‌ماه در محل استانداري برگزار شد، اظهاركرد:‌ تعداد طرح‌هاي تاييد شده در بانك‌ها از تاريخ 30 اسفند تا 21 فروردين‌ماه 4 طرح است كه 7 فرصت شغلي ايجاد كرده‌است. تسهيلات مصوب براي طرح‌هاي تاييد شده 559 ميليون تومان و كل مبلغ پرداخت شده 650 ميليون تومان بوده است.

وي افزود: اگرچه هنوز مشكل بيكاري در استان زياد است اما توانسته‌ايم به تعهدي كه در برنامه پنج ساله وجود دارد و شوراي عالي كار براي استان در نظر گرفته است به خوبي عمل كنيم.
در اين جلسه محمدسعيد انصاري، نماينده مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي عنوان‌كرد: انتظار مي‌رود عملكرد كليه دستگاه‌هاي اجرايي امسال در خصوص اشتغال‌زايي بهتر از سال‌گذشته باشد و مسؤولان با ديد بهتر و وسيع‌تري به مساله اشتغال در استان بپردازند.
وي ادامه‌داد: مشكل اشتغال و بيكاري در استان بسيار بالا است و اشكالي كه به جوانان در اين خصوص وارد است، كم‌كاري آنان در بخش كشاورزي است. انتظار مي‌رود مدير جهاد كشاورزي استان در اين زمينه تصميم‌گيري‌هاي جديدي بگيرد.

 نماينده مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي افزود:‌ كشاورزي در شمال خوزستان شرايط مناسبي دارد اما در شهرستان‌هايي چون آبادان، خرمشهر ، شادگان كشاورزي بايد از شرايط بهتري برخوردار شود.
اسماعيل عامري‌گلستان، معاون برنامه‌ريزي استانداري نيز در اين جلسه گفت: تعهد اشتغال سال‌گذشته با وجود برخي مشكلات به خوبي محقق شده و اين امر نشان مي‌دهد همه‌ي دستگاه‌هاي اجرايي عملكرد خوبي داشته‌اند. همچنين اميدواريم در سال جديد با توجه به تقويت اعتبار طرح توسعه كشاورزي، طرح‌هاي خوبي در اين زمينه اجرا شود.
وي افزود: امسال دستگاه‌هاي اجرايي بايد هماهنگي و همكاري بيشتري بابانك‌ها برقرار كنند تا موفقيت بيشتري در اجراي طرح‌ها صورت گيرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار