تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۳۴۶۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهنام سراج:
فاصله نفت با ساير تيم‌ها به اين اندازه نيست
مربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان پیروزی این تیم برابر راه‌آهن را يك برد حيثيتي دانست و گفت: بازيكنان‌مان براي برد در اين مسابقه به دليل اين كه نشان دهند حق آن‌ها سقوط نبوده است، انگیزه داشتند و اجازه قدرت‌نمايي به حريف ندادند.

بهنام سراج اظهار كرد: شايد اين ديدار و پيروزي در آن به لحاظ امتيازي و تغيير جايگاه‌مان در جدول تاثيري نداشت اما تيمي حرفه‌اي است كه تا روز آخر مسابقات بجنگد و اصلا به اين كه چه اتفاقي براي او در جدول مي‌افتد، نداشته باشد.

وي ادامه داد: تيم ما برابر راه آهن جنگيد و ثابت كرد كه واقعا جايگاه آن،‌ اين جاي جدول نيست و اتفاقاتي براي آن به وجود آمد كه فقط در فوتبال مي‌افتد و در هيچ ورزشي وجود ندارد.

مربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان كرد: فكر مي‌كنم فاصله تيم ما با ساير تيم‌ها به اين اندازه نيست. ما توانستيم فولادي را كه اكنون به دنبال كسب سهميه آسيا است، شكست دهيم. هم‌چنين راه‌آهني را از پیش رو برداشتیم كه تيم هفتم، هشتم جدول است. دركل اين موارد نشان مي‌دهد، فاصله تيم‌ها در ليگ برتر به يكديگر نزديك است و شايد تيم ما بر اثر اتفاقاتي كه خودمان آن را رقم زديم، در اين جايگاه قرار گرفت.

وي بيان كرد: تيم ما با استرس فوتبال بازي كرد و شايد همان اوايل فصل، در جايگاهی قرار گرفتیم كه از نظر روحي و رواني روي ما تاثير گذاشت و باعث شد كه نتوانيم از نظر روحي و رواني خود را جمع و جور كنيم و اين موضوع مانع از اين شد كه كيفيت فوتبالي‌مان را بالا ببريم و نشان دهيم كه مي‌توانيم فوتبال بازي كنيم.

سراج عنوان كرد:‌ اكنون هيچ اتفاقي در تيم نيفتاده است و اين بازيكنان همان نفرات قبلي هستند ولي برابر راه آهن آن قدر زيبا و راحت بازي كردند كه واقعا نشان دادند توانايي لازم را دارند. ما رو به روي تيم‌هاي استقلال، پرسپوليس و مس كرمان هم نشان داديم كه اين توانايي را داريم ولي به هر حال تيم ما اکنون به جايي رسيده است كه عملا سقوط كرده هستيم؛ مگر اين كه در ادامه، اتفاقات ديگري به وجود بيايد.

وي خاطرنشان كرد: ما در دو ديدار آينده نيز بسيار قوي‌تر از بازي مقابل راه‌آهن ظاهر خواهيم شد تا از حيثيت خود دفاع كنيم چرا كه ديگر چيزي براي از دست دادن نداريم و فقط به ميدان مي‌رويم تا با ارایه بازي خوب نشان دهيم كه حق ما سقوط نبوده است.

مربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره تيم راه آهن گفت: راه‌‌آهن تيم خوبي بود و يكي، دو موقعيت گل‌زني هم داشت. به نظرم تيمي كه علي دايي سرمربي آن باشد، قطعا تيم منظم و جنگنده ای است. معتقدم در اين ديدار انگيزه بالاي بازيكنان ما، قدرت خودنمايي را از حريف گرفته بود.

وی در پاسخ به اين سوال كه چرا بعضی از بازيكنان نفت در اين ديدار كمي عصبي به نظر مي‌رسيدند؟ توضیح داد:‌ بازيكنان ما وقتي مي‌بينند تيم‌هايي كه در ليگ ماندند و بازيكناني كه قرار است سال آينده در ليگ برتر بازي كنند، چيزي از تيم‌ ما و بازيكنان‌ ما بيشتر ندارند، روي شرايط روحي آن‌ها تاثير می گذارد كه البته اين موضوع طبيعي است و بايد به آن‌ها حق داد اما درکل بازيكن باید تحت هر شرايطي خود را كنترل كند و تابع مقررات فوتبال، داور و مربيان خود باشد و نبايد هيچ عكس‌العملي در زمين مسابقه نشان دهد و تا روز آخر به وظيفه خود كه بازي كردن است، ادامه دهد.
:
:
:
آخرین اخبار