تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۳۴۶۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری زورگیر 16ساله حین استحمام
رییس کلانتری 139 مرزداران گفت: یک زورگیر 16 ساله که توسط چاقو از شهروندان زورگیری می‌کرد، توسط پلیس پلیس فاتب دستگیر شد.

سرگرد فقیه در تشریح خبر فوق اعلام داشت: ماموران واحد گشت در حین انجام وظیفه در محدوده بزرگراه اشرفی اصفهانی، تقاطع ارغوان بودند که فردی سراسیمه به آنان مراجعه کرد و اظهار داشت: دقایقی پیش یک دستگاه موتورسیکلت با دونفر سرنشین که سنشان زیر 18 سال بود، روبروی من توقف کرده و یکی از آنان از موتور سیکلت پیاده شد ویک چاقو دور گردن من قرار داد و اقدام به سرقت گوشی و کیف پولم کرد.
 
رییس کلانتری 139 مرزداران اذعان داشت: لذا شاکی به کلانتری انتقال داده شد و از طریق آلبوم عکس مجرمان یکی از متهمان به هویت محمد رضا شناسایی شد.
این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت: به دنبال این موضوع ماموران با درآوردن اطلاعات لازم در خصوص متهم متوجه شدند که نامبرده پیش پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی می‌کند.
وی افزود: ماموران بلافاصله به محل سکونت متهم اعزام شدند و پس از دق الباب و حضور پدربزرگ متهم مشخص گردید زورگیر در خانه، در حال استحمام است.
 
سرگرد فقیه ادامه داد: ماموران با اجازه صاحب ملک وارد منزل شده و متهم را دستگیر و به مقر انتقال دادند و وی را مورد بازجویی فنی و پلیسی قرار دادند.
رییس کلانتری 139 مرزداران ضمن اشاره به همکاری متهم در خصوص موقعیت مخفیگاه همدستش، ابراز داشت: پس از کسب اطلاعات لازم از متهم ماموران بلافاصله جهت دستگیری متهم دیگر پرونده به هویت ناصر 16 ساله اعزام شدند وتوانستند وی را در یکی از پارک های همان محدوده دستگیر و به مقر انتقال دهند.
 
این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت: ناصر بدو ورود به کلانتری و مشاهده شاکیان لب به اعتراف گشود و به بیش از 10 فقره زورگیری به همین روش اعتراف کرد.
وی خاطر نشان کرد: در نهایت پرونده متهمان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارسال شد.
:
:
:
آخرین اخبار