تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۳۴۷۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دور چهارم سفرهای استانی، تبلیغاتی است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دور چهارم سفرهای استانی رئیس جمهور با رویکرد و اهداف تبلیغاتی آغاز شده و نمایندگان مجلس اعتراض خود را به این فعالیت‌های غیرقانونی اعلام می‌کنند.

عوض حیدرپور امروز اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به شهرهای مختلف و بررسی نیازمندی‌ها و مشکلات مردم امر شایسته‌ای است، اما فعالیت‌های انتخاباتی و تبلیغاتی برای یک کاندیدای خاص موضوعی است که نباید سفرهای دور چهارم را دچار حاشیه کند.
 
وی ادامه داد: انجام فعالیت‌های تبلیغاتی برای کاندیدای خاص امر ناپسندی است که رئیس جمهور باید مدنظر داشته باشد و البته نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک اعتراض شدید خود را در این زمینه به رئیس جمهور اعلام می‌کنند.
 
وی بررسی و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات آینده را از مهم‌ترین وظایف مردم و مسئولین دانست و بیان داشت: ایشان در سخنرانی نخستین روز فروردین ماه در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) معیارهای اساسی و اصولی انتخاب یک رئیس جمهور ایده‌آل را مشخص کردند و حرکت در راستای تحقق این امر متعالی باید جزو مهم‌ترین وظایف همگان باشد.
 
حیدرپور اضافه کرد: موضوع مهمی که رهبر معظم انقلاب در سخنان خود به آن اشاره کردند، لزوم انتخاب رئیس جمهور توانمندتر از روسای جمهور گذشته است که این مبحث باید مد نظر قرار بگیرد.
 
وی شکل ورود به انتخابات از سوی جریان انحرافی را غیراصولی ذکر کرد و افزود: نحوه ورود و فعالیت جریان انحرافی به شکلی لشکرکشی در برابر آرمان‌های انقلاب محسوب می‌شود و رئیس جمهور نباید از امکانات دولتی برای تبلیغ فرد و جریان خاصی استفاده کند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: سفرهای استانی
:
:
:
آخرین اخبار