تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۳۴۷۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتخابات جداگانه برای شهرستان "ری"
استاندار تهران گفت: براساس قانون، انتخابات شورای شهر در شهرستان ری جدا از تهران برگزار می‌شود.

مرتضی تمدن در حاشیه اولین اجلاس رؤسا و کارشناسان عضو کشورهای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره افزایش نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی اظهار داشت: فرمانداری تهران مخالفت خود را با افزایش قیمت‌های حمل‌ونقل عمومی در سال جاری اعلام کرده است.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سال گذشته در سه مرحله نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی افزایش یافته است دیگر نیازی به افزایش کرایه‌ها در سال جاری نیست.
 
تمدن افزود: اگر قرار باشد هر چند یکبار قشر زحمت‌کش تاکسی‌رانی درخواست افزایش کرایه را داشته باشند دیگر اقشار نیز خود را محق می‌دانند.
 
استاندار تهران بیان داشت: اگر شورای اسلامی شهر تهران اصرار بر افزایش قیمت دارد موضوع باید توسط هیأت داوری وزارت کشور بررسی و اعلام نتیجه شود.
 
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا با شورای شهر به تفاهم برای افزایش کرایه‌ها می‌رسید گفت: به این تفاهم نخواهیم رسید.
 
تمدن درباره انتخابات شورای اسلامی در شهرستان ری اظهار داشت: ثبت‌نام از کاندیدای شورای شهر از امروز آغاز می‌شود و تا یکم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: تا 28 اردیبهشت فرصت خواهیم داشت صلاحیت داوطلبان را بررسی و به آنها اعلام کنیم و پس از رسیدگی به اعتراضات و شکایات احتمالی تبلیغات این دوره آغاز می‌شود.
 
تمدن با بیان اینکه تعداد کاندیدای شوراها در شهر تهران به 31 نفر عضو خواهد رسید گفت: در خصوص انتخابات در ری تا این لحظه قانونگذار ما را مکلف کرده که انتخابات جداگانه برگزار شود.
 
وی بیان داشت: اگر مصوبه اخیر مجلس به تأیید شورای نگهبان برسد در ری انتخابات جدا از تهران نخواهیم داشت.
:
:
:
آخرین اخبار