تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۳۴۷۹۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی:
افتتاح پروژه‌ های نیمه تمام در خوزستان منطقی نیست/ سفر رییس جمهور تبلیغاتی نباشد
به نظر می‌رسد این سفر بیش از اینکه در راستای تحقق اهداف سفرهای استانی باشد جنبه تبلیغاتی دارد. در سفر چهارم بنا است که افتتاحیه‌های فرمایشی صورت گیرد و پروژه‌هایی که هنوز روند اجرای آن‌ها به پایان نرسیده است افتتاح شوند. در این راستا از همه مسئولان می‌خواهیم که به هیچ وجه در این خصوص همراهی لازم را انجام ندهند چراکه نمایندگان در این زمینه عکس‌العمل شدیدی را انجام می‌دهند
سیدحسین دهدشتی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامینماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر چهارم رییس جمهور به خوزستان قرار است که افتتاحیه‌های فرمایشی صورت گیرد و پروژه‌هایی که هنوز روند اجرای آن‌ها به پایان نرسیده افتتاح شوند.

سید حسین دهدشتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری آبادان که با حضور مسئولان دستگاه‌های دولتی این شهرستان به‌منظور تشریح اقدامات و فعالیت‌های انجام گرفته در ستادهای نوروزی در سالن غدیر فرمانداری آبادان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: از تلاش همه مسئولانی که در طول ایام نوروز به مسافران نوروزی و راهیان‌نور خدمات‌رسانی کردند قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به نام‌گذاری امسال با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی این نام‌گذاری خطاب به همه است و ما نیز در منطقه باید با تدبیر خود در نقش حماسه‌ عمل کنیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هفته آینده سفر چهارم هیئت دولت به استان خوزستان انجام خواهد شد.

دهدشتی تصریح کرد: به نظر می‌رسد این سفر بیش از اینکه در راستای تحقق اهداف سفرهای استانی باشد جنبه تبلیغاتی دارد.

وی اضافه کرد: در سفرهای قبلی دولت به خوزستان در مجموع 746 مصوبه به تصویب رسید که از نظر کمی 65 درصد آن‌ها تاکنون تحقق یافته است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌کرد: از نظر کیفی نیز مصوبات سفرهای قبلی 28 هزار میلیارد تومان بود که تاکنون 7 هزار و 400 میلیارد تومان آن تحقق یافته که تقریباً آماری 27 درصدی را دارا است.

دهدشتی افزود: در سفر چهارم بنا است که افتتاحیه‌های فرمایشی صورت گیرد و پروژه‌هایی که هنوز روند اجرای آن‌ها به پایان نرسیده است افتتاح شوند.

وی گفت: در این راستا از همه مسئولان می‌خواهیم که به هیچ وجه در این خصوص همراهی لازم را انجام ندهند چراکه نمایندگان در این زمینه عکس‌العمل شدیدی را انجام می‌دهند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در برابر مردم پاسخ‌گو هستیم نه اشخاص و انجام این افتتاحیه‌های فرمایشی به دور از وظیفه ما در پاسخ‌گویی به مردم است.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
0
0
قای درویش پور
شما که نماینده ی مردو ایذه وباغملک در مجلس هستید وهمچنین عضو کمیسیون اموزش هستید
این رو بدانید که دبیرستان شبانه روزی علاقه مندان(تنها دبیرستان نمونه دولتی شهر که دانشجو های زیادی به دانشگاه های تراز اول کشور داده) هیچ پولی حتی برای غذای دانش اموزان که از صبح تا بعد از ظهر و خوابگاهی ها در طول هفته انجا هستن ندارد و در معرض تعطیلی هست که این برای شهری که پر از استعداد هست خوب نیست ودر ضمن این مدرسه برق ندارد که نمیدانم چطور در این فصل و هوای گرم درس بخوانیم
خواهشمد هستم پیگیری واین مشکل را حل کنید
یکی از دانش اموزان مدرسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
0
0
به جای این که بیاد بگه مشکل رو حل کنیم، میگه تهدید میکنم.
محبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
0
1
واقعا بعضی مواقع انسان در این کلنگ های بی نتیجه مبهوت می ماند
شوشتر نمونه بارز کلنگ های بی نتیجه است از مسکن مهری که جزء اولین ها در کشور بود و اکنون فقط هیچ ...تا بیمارستان شوشتر و قولهای یک دهه قبل در مورد توسعه آن که باز هم هیچ...قولهای خنده دار میراث فرهنگی و هتل هایی که چند دهه است قرار است در شوشتر ساخته شوند
و هزار موضوع لاینحل شوشتر که از یک دهه پیش قرار بود چند ماهه به نتیجه برسند و باز هم اکنون هیچ...............تنها گوشه ایست از این کهن شهری که هزاران سال افتخار این کشور بود
ولی باز هم اکنون هیچ...........
امیدوارم هرچه زودتر این روند قولهای بی نتیجه در خوزستان پایان گیرد
تشکر
محبی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
0
1
احسنت به نماینده دلسوز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
0
2
باسلام
واقعا امیدواریم این سفر مثمر به حال خوزستان قهرمان باشد
در شهری مثل شوشتر متاسفانه بسیاری از طرحها یا کند و لاک پشتی انجام می شوند یا کلا تعطیل شده اند که این زیبنده استان زر خیزمان نیست
:
:
:
آخرین اخبار