تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۳۴۸۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سیدحسین دهدشتی:
مسئولان با فرار از مسئولیت، مشکلات مردم را به دفاتر نمایندگان ارجاع می‌دهند

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مسئولان با گریز از مسئولیت، مشکلات مردم را تنها بر دوش نمایندگان مجلس گذاشته و با یک نامه مکتوب شهروندان را روانه دفاتر آن‌ها می‌کنند.

سیدحسین دهدشتی  اظهار کرد: وظیفه مسئولان و مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی در هر شهر و منطقه‌ای رسیدگی به نواقص، کمبودها و مشکلات پیش‌روی مردم و شهروندان است.

وی افزود: اما متاسفانه در بسیاری از موارد مشاهده می‌شود که همین مسئولان با شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت، مشکلات مردم را تنها بر دوش نمایندگان مجلس گذاشته و با یک نامه مکتوب شهروندان را روانه دفاتر نمایندگان مجلس می‌کنند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این امر به صورت معضلی درآمده و بسیاری از نمایندگان مردم در مجلس را به ستوه آورده است.

وی خاطرنشان کرد: درست است که وظیفه ما نمایندگان خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آن‌ها است اما مواردی که به آسانی توسط مدیر و مسئول دستگاه‌ اجرایی مرتفع و حل می‌شود چرا باید به دفاتر نمایندگان ارجاع شود!

دهدشتی اضافه کرد: متاسفانه برخی مسئولان این شهرستان به دلیل ناتوانی در انجام امور کارها و گریز از مشکلات اقدام به چنین امری کرده که در اسرع وقت باید در مورد این موارد پاسخگو باشند.

وی خطاب به مسئولان گفت: باید ارباب رجوع را تکریم کرد و در راستای رفع مشکلات آن‌ها صبر و حوصله به خرج داد؛ نباید این مهم را فراموش کرد که این میزها، پست‌ها و سمت‌ها تنها در راستای خدمت‌رسانی به مردم و جامعه به مدیران و مسئولان داده شده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: ما نمایندگان از حضور پرشور مردم در دفاترمان ابایی نداریم اما چرا کاری که در یک روز و طی چند ساعت در اداره‌ای انجام می‌شود باید در روند نامه نگاری و گذر زمان قرار گیرد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار