تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۳۴۸۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وضعیت معابر شهر بندر امام آزار دهنده است
شهردار شهر بندر امام خمینی (ره) از مشکل یاز بودن معابر و آسفالت شهر بندر امام خبر داد و گفت: وضعیت معابر شهر بندر امام با این شرایط آزار دهنده است.

علی گلمرادی اظهار کرد: بندر امام به دلیل صنعتی بودن، محل تردد بسیاری از خودروهای سنگین است که باعث تخرید بخشی از معابر این شهر شده اند.

گلمرادی افزود: شرکتها، سازمانها و ارگانهایی که خودروهای سنگینشان مرتب در حال تردد هستند لازم است تا اندکی به وضعیت معابر توجه کنند تا وضعیت راه ها از این بدتر نشود.

شهردار شهر بندر امام خمینی (ره) توضیح داد: این معابر در شان مردم این شهر نیست و لازم است تا مسئولان مربوطه توجه درخوری نسبت به این شهر و شهروندان داسته باشند.

وی همچنین گفت: متاسفانه این معضل هنوز حل نشده است و از جهتی گران شدن قیمت قیر و هزینه های مربوط به آسفالت مشکل را دوچندان کرده است.

به گزارش مهر، بندر امام خمینی با داشتن 36 بارانداز، بزرگترین بندر ایران به شمار می آید. این شهر از توابع شهرستان ماهشهر است. این بندر در انتهای شمال غربی خلیج فارس، در 90 کیلومتری شرق آبادان و خرمشهر و در جنوب شرقی اهواز قرار دارد و از نظر طبیعی بهترین موقعیت را برای توسعه دارد.

همچنین، بندر امام خمینی به وسیله آبراهه خورموسی به خلیج فارس متصل می شود. کشتی های نفتکش که به طرف بندر ماهشهر در حرکت هستند، می بایست از خور موسی عبور کنند. این آبراهه، یکی از مهمترین آبراهه های طبیعی است و کشتی های تا 100 هزار تن برای ورود به بندر امام خمینی و ماهشهر باید از این آبراهه بگذرند.

مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
رضارضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
0
0
آقای گلمرادی ما مردم شهر همگی دوستت داریم
:
:
:
آخرین اخبار