تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۳۴۹۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعصبات قومی در انتخابات جایی ندارد

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم بدانند که با تعصبات قبیله‌ای، قومی، خانوادگی و صنفی نمی‌توان انتخابی در خور شأن را به‌جا آورد.

عبدالله سامری در خصوص اهمیت انتخابات شوراهای شهر اظهار کرد: در آستانه انتخابات شوراهای اسلامی شهر قرار داریم و همه به اهمیت موضع و جهات مختلف این انتخابات آشنا و آگاه هستیم.

وی افزود: باید همه افراد در انتخابات شرکت فعالانه داشته باشند و با حضور پرشور خود نامزد اصلح را انتخاب کنند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخاب آگاهانه و از روی شناخت ضرورت شخص رای دهنده بوده و باید در مسیر ولایت و رهبری حرکت کرد.

وی اضافه کرد: آنچه که زمینه یاس و ناامیدی دشمنان را در این برهه حساس فراهم می‌کند حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات آینده است.

سامری بیان کرد: مردم باید هوشیار بوده و افراد با تجربه، آگاه، ولایتمدار، دیندار و اندیشمند را برگزینند.

وی با بیان اینکه شهرستان خرمشهر با وجود گذشت سال‌ها از پایان جنگ در فقر امکانات به سر برده و همچنان در محرومیت است، گفت: شهروندان خود باید بر این واقف باشند که با انتخابی دقیق و اصلح در شوراها، شهر را به سوی آبادانی و عمران هر چه بیشتر سوق دهند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم بدانند که با تعصبات قبیله‌ای، قومی، خانوادگی و صنفی نمی‌توان انتخابی در خور شأن را به‌جا آورد و این امر تاکنون مثمرثمر نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم مومن و متدین ایران اسلامی با هوشیاری و درک شرایط کنونی که نمونه کاملی از جنگ تمام عیار دشمنان علیه ایران است، پرشورتر از گذشته پای صندوق‌های رای حاضر شده و چشم دشمنان را کور خواهند کرد.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
0
1
نمایندگان شهرهای مختلف باید با هم متحد باشند تا بلکه بتوان محرومیتهای فراوان خوزستان را کمتر کرد.
حسین
|
Finland
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
0
0
نماینده خرمشهر نباید بگذارند اعضای قبلی شورا کاندید شوند . با توجه به نداشتن مدرک تحصیلی . چرا شورای قبلی از ارائه مدرک تحصیلی معاف هستند .
:
:
:
آخرین اخبار