تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۳۵۰۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قرایی:پیشنهاد آلومینیوم مورد موافقت قرار گرفت
4 تیم آخر لیگ برتر با هم بازی کنند
قائم مقام باشگاه گهر دورود گفت: پیشنهاد مدیرعامل آلومینیوم هرمزگان مبنی بر ۱۸ تیمی شدن لیگ مورد موافقت قرار گرفت.

 علی قرایی عنوان کرد: امروز جلسه‌ای با حضور علی کفاشیان، مهدی تاج و مهدی محمدنبی با مدیران عامل باشگاه لیگ برتر برگزار شد که در  ابتدای جلسه رئیس فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه داد. قرار شده یک تقویم به باشگاه‌ها بدهند در آن  زمان بندی بازی‌های لیگ هر سال اعلام شود تا سازمان لیگ و باشگاه‌ها با مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد مواجه نشود.

قائم مقام باشگاه گهر دورود در خصوص 18 تیمی ماندن لیگ برتر گفت: جباری زاده مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان پیشنهادی در خصوص 18 تیمی شدن لیگ برتر به کفاشیان ارائه داد که پس از رای‌گیری مشخص شد  اکثر مدیران به این پیشنهاد رای مثبت داده بودند. با توجه به پتانسیلی که در ایران است 18 تیمی شدن در دستور کار قرار دارد که اگر این تصمیم مورد موافقت قرار گرفته شود، پیشنهاد دادیم مسابقه‌ای بین 4 تیم انتهای جدول برگزار کنند.

قرایی خاطرنشان کرد: تیم‌های انتهای جدول به دلیل اینکه تصور می‌کردند 4 تیم به لیگ دسته اول سقوط می‌کنند برای انجام بازی‌ها انگیزه‌ای نداشتند، بنابراین برای اینکه حقی ضایع نشود پیشنهاد دادیم مسابقاتی بین 4 تیم پایین جدول برگزار شود که 2 تیم سقوط کنند و 2 تیم در لیگ باقی بمانند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار