تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۳۵۲۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کي‌روش هيچ نظر مخالفي را قبول ندارد
 مانوئل ژوزه مي‌گويد مشکلي با بنتو سرمربي کنوني تيم ملي پرتغال ندارد. او همچنين بار ديگر از عدم علاقه خود به کي‌روش صحبت کرد.


مانوئل ژوزه ، سرمربي پيشين پرسپوليس که به همراه پائولو بنتو، سرمربي کنوني پرتغال در يک کنگره بين‌المللي فوتبال در اين کشور شرکت کرده بود، در اظهاراتي درباره رابطه‌اش با کارلوس کي‌روش و همين طور بنتو توضيح داد.

ژوزه با تاکيد بر اين که هيچ گونه اختلافي بين او و بنتو وجود ندارد، گفت: من خيلي زياد يا خيلي کم خوشبين نيستم. انتقادهاي من تنها درباره تيم ملي بود و عقايدم هم تغييري نکرده است. من مشکلي با بنتو ندارم و امروز هم فرصتي داشتم که او را از نزديک ببينم. به هر حال من نظرم را گفتم و فقط مثل هميشه با لحن تندي انتقاد کردم.

سرمربي سابق تيم‌هاي الاهلي مصر و پرسپوليس همچنين درباره انتقادهايي که از کارلوس کي‌روش انجام داده بود و رابطه‌اش با اين مربي، گفت: در آن زمان هم هدف من کمک به تيم ملي بود. کي‌روش هيچ نظر مخالفي را قبول نمي‌کرد و دوست داشت که راه خودش را برود. من فقط با آنهايي که دوست دارم راه مي‌آيم اما از کي‌روش خوشم نمي‌آيد. البته بعد از انتقادهاي من تيم ملي در بازي‌هاي اروپايي نتايج خوبي گرفت.

ژوزه همچنين درباره داربي حساس بنفيکا و اسپورتينگ ليسبون، گفت: دوست دارم بنفيکا بازي را ببرد. فکر مي‌کنم که اسپورتينگ شانسي براي قهرماني ندارد. اين بزاي کاملا زيبا و هيجاني خواهد شد همانطور که در تاريخ اين موضوع اثبات شده است. طبيعي است که تيم ميزبان شانس بيشتري براي برد بازي دارد و بنابراين به احتمال زياد بنفيکا پيروز بازي خواهد بود. ضمن اينکه آنها در فينال جام حذفي هم حضور دارند و اين موضوع روحيه آنها را افزايش مي دهد. البته پيروزي در اين بازي کار سختي است اما بنفيکا در صورت برد مي‌تواند يک گام به قهرماني نزديک تر شود.


برچسب ها: مانوئل ژوزه ، کی‌روش
:
:
:
آخرین اخبار