تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۳۵۳۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ناو «بایندور» اردیبهشت‌ماه عملیاتی می‌شود
فرمانده نیروی دریایی ارتش اعلام کرد که دستاوردهای جدید این نیرو از جمله ناو بایندور، اردیبهشت‌ماه رونمایی خواهد شد.

امیردریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز در حاشیه مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در جوار حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص اقتدار دفاعی ایران اسلامی گفت:‌ جمهوری اسلامی ایران جمعیتی 75 میلیونی دارد و همیشه از خود دفاع می‌کند به عبارت دیگر باید بگویم که ایران همیشه برای دفاع آماده است و هیچکس این اجازه را به خود نمی‌دهد که مرزهای کشور را تهدید و یا  به آن تجاوز کند.

وی به راهبردهای مقام معظم رهبری در دفاع از جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: ایشان تاکید کردند که یک کشور زنده باید از خود دفاع کند، به همین جهت ما کشوری زنده هستیم و همواره از خود دفاع می‌کنیم.

سیاری در ادامه با بیان اینکه ناوگروه 24 این نیرو در اسفندماه سال گذشته وارد اقیانوس آرام و به چین نزدیک شد، خاطرنشان کرد: این ناوگروه آنجا پهلو گرفت و من باید از کشور چین و مهمان‌نوازی آنها تشکر کنم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص دستاوردهای جدید نیروی دریایی ارتش نیز اظهار داشت: این دستاوردها اردیبهشت‌ماه رونمایی می‌شود که در این راستا می‌توان به الحاق ناو «بایندور» و یک سامانه «مین‌روبی» اشاره کرد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارد که تمامی نیازهای دفاعی را خودش تولید کند، افزود: در رژه امروز ماکت جماران عبور کرد، این دستاورد نشان می‌دهد که ما این توانایی را داریم که خودمان تمام تجهیزات را به صورت بومی تولید کنیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار